کد خبر: ۳۸۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

ستاد مردمی دکتر ولایتی هم در شیراز راه اندازی شد

به زودی در ماه جاری، در پی سفر این کاندیدا به استان فارس، جلسه‌ای با عنوان «بیداری اسلامی و حماسه سیاسی» با حضور مردم این استان صورت می‌گیرد همچنین ولایتی در این سفر، دیداری با علما و روحانیون مطرح شیراز دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، صبح امروز ستاد خودجوش مردمی در حمایت از کاندیداتوری «علی‌اکبر ولایتی» در یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران، در این شهر گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این ستاد حمایتی، تشکیل ساختار ستادی علی‌اکبر ولایتی در فارس با حضور اعضای شورای مرکزی این ستاد در این استان و مسئولان کمیته‌های استانی، پیگیری شد.

ستاد حمایت از کاندیداتوری علی‌اکبر ولایتی در شیراز، ستاد مرکزی ستاد‌های حامی این کاندیدا در جنوب کشور در استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار‌محال و بختیاری و هرمزگان به شمار می‌رود و پنجمین ستاد حمایتی این کاندیدا است که در مرکز یک استان در کشور افتتاح می‌شود.

به گفته یکی از اعضای فعال ستاد حمایت از کاندیداتوری ولایتی در شیراز، هماهنگی‌های لازم در ساختار‌ها و کمیته‌ها و شورا‌های ستاد‌های حامی این کاندیدا در سراسر کشور انجام شده است و این ستاد‌ها در زمان قانونی شروع تبلیغات نامزد‌های انتخابات، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گفته این مقام آگاه، شورای مرکزی ستاد‌های حامی علی‌اکبر ولایتی، شامل تمام گروه‌ها نظیر روحانیون، هیئت‌های مذهبی، دانشجویان، اقوام و ... بوده و در بخش اقوام، ایلات و عشایر این ستاد‌ها 40 کمیته مانند امور روستایی و عشایری وجود دارد.

وی همچنین این حرکت را در راستای عمل به شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «حماسه سیاسی» و حضور حداکثری مردم در انتخابات، نام‌گذاری شده، عنوان کرد و از برنامه‌های ستاد حمایت از ولایتی برای هفته آینده که تجمع تمام اعضا و همراهان این ستاد در استان‌های کشور در تهران با حضور علی‌اکبر ولایتی است، خبر داد.

این عضو فعال ستاد انتخاباتی ولایتی در شیراز بیان داشت: به زودی در ماه جاری، در پی سفر این کاندیدا به استان فارس، جلسه‌ای با عنوان «بیداری اسلامی و حماسه سیاسی» با حضور مردم این استان صورت می‌گیرد همچنین ولایتی در این سفر، دیداری با علما و روحانیون مطرح شیراز دارد.


این مقام آگاه از زمان نزدیک گشایش ستاد‌های انتخاباتی حمایت از علی‌اکبر ولایتی در شهرستان‌ها و روستا‌های سراسر استان فارس توسط مردم، خبر داد.

وی در پایان بر حضور جدی علی‌اکبر ولایتی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کرد و اشاره داشت که حضور ولایتی در این عرصه به شرط یا شخصی وابسته نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی حق طلب
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
شما که برادر ازهمین حالا تبلیغات را شروع کردی؟؟ با کدام مجوز؟طبق پایبندی شما به چه قانونی در کشور تبلیغات را شروع کردی که از منابع آگاه این کاندید هم خبر داری ؟؟!!
راستی از منابع آگاه بقیه کاندیدا خبر نداری!!؟؟