کد خبر: ۳۸۶۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
آیت الله ایمانی:‌

مقدمات فتنه ی قبل از انتخابات فراهم شده است

امام جمعه شیراز گفت: می‌بینیم که قبل از انتخابات مقدمات فتنه فراهم شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران اظهار داشت: انبیای الهی در طول حرکتشان از یک سلاح استفاده کردند که اعتقاد به مردم بود و هیچ‌ یک از آنان در طول رسالت خود بر سلاح‌های مادی، جنگ‌ افزارهای نظامی و غیره برای پیشبرد اهداف استفاده نکردند.

وی تصریح کرد: انبیا برای بازیافت هویت بشر تلاش و پیوند او را با اصل و مرجع خود برقرار می‌کردند و انسان اصل و مسئولیتی دارد که خلیفة‌اللهی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: انبیا آمدند و این پیوند را استوار و پس از آنکه طاغوت‌ها آن را دچار تزلزل کردند، هنرشان در این بود که این هویت را به انسان باز گردانند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: تمام سخنان انبیا در بندگی خدا و اجتناب از طاغوت بوده که راه نجات انسان در طول تاریخ همین بوده است.

این مسئول اضافه کرد: حوزه‌ها باید مطهری‌ها را پرورش دهند و این که رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 می گویند «این عمار»، یعنی اینکه بصیرت لازمه درک فتنه‌ها است.

ایمانی در ادامه ابراز داشت: می‌بینیم که قبل از انتخابات مقدمات فتنه فراهم شده است.

امام جمعه شیراز افزود: عنایت اللهی باعث شد که سپاه به دو نکته اعتقادات و رسیدن به باورهای اصیل دینی و معنویت و پیوند خوردن با آحاد مردم اعم از کشاورز و کارگر و مهندس و پزشک و هر فردی که به عنوان بخشی از اقشار مختلف جامعه است پیوند بخورد و راه نوینی را به دنیا نشان داد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اذعان داشت: قبل از اینکه بخواهید به آموزهای تاکتیکی، نظامی و غیره توجه داشته باشید که البته نیاز است، باید سراغ تحکیم معنویت، باورها و اعتقادات بروید چراکه جوان‌ها را بیمه می‌کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
امام خامنه ای مد ظله سال 88 در حالی که همه حواسها به جریان فتنه اصلاحاتیها بود فرمودند خودتان را برای فتنه بزرگتر اماده کنید فتنه کسانی که انتظار فتنه از انها را ندارید
خداییش چهار سال پیش کی به فکر احمدی نژاد و جریان انحرافی بود؟
ای رهبر ازاده اماده ایم آماده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
7
انتخاب احمدي ن‍اد از بصيرت زيادي بود !!!!!!
بسیجی
هنوز هم یه تار موی گندیده احمدی نژادو با صد تا موسوی و کروبی و خاتمی و دیگر وطن فروشان عوض نمیکنیم....