کد خبر: ۳۸۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

برخی اظهارنظرهای رییس جمهور شبیه اظهارنظر یک فرد محتضر است!

برخی اظهارنظرها رییس جمهورشبیه اظهارنظر یک فرد محتضر است که هوش و حواسش جمع نیست و خودش را برای رفتن آماده می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از خانه ملت، جعفر قادری اظهار داشت: برخی اظهارنظرها رییس جمهورشبیه اظهارنظر یک فرد محتضر است که هوش و حواسش جمع نیست و خودش را برای رفتن آماده می کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی دراین باره که چرا علی رغم مخالفت کمیسیون تلفیق با اجرای هدفمندسازی یارانه ها بحث افزایش نرخ بنزین مطرح می شود، گفت: افزایش قیمت به شکلی نخواهد بود که دولت پیشنهاد کرده و تنها به میزان جبران بخشی از هزینه های دولت خواهد بود تا بیش از این بخشی از دستگاه ها روند ورشکستگی را طی نکنند.

قادری گفت: مجلس با افزایش ۳۷ درصدی حامل های انرژی موافق است و اختیار نرخ گذاری تک تک حامل ها دست دولت است و دولت تصمیم خواهد گرفت که نرخ هر یک از حامل ها چقدر افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس در این باره که آیا نظر مقام معظم رهبری نیز در کمیسیون طرح شده است یا خیر، گفت: نظر رهبر معظم انقلاب هم در کمیسیون مطرح شد و براساس نظر ایشان طرح هدفمندی یارانه ها نه کاملا متوقف خواهد شد و نه به صورتی خواهد بود که دولت پیشنهاد کرده است.

به گفته نماینده مردم شیراز در مجلس رهبر معظم انقلاب نسبت به اعلام پرداخت یارانه ۲۵۰ هزارتومانی تذکر داده اند و نظرشان این بود که بحث پرداخت ۲۵۰ هزار تومان یارانه مطرح نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت پیشنهاد افزایش ۴۰۰ درصدی درآمد یارانه ها در بودجه را داده بود، درباره حذف ارز مرجع کالاهای اساسی و تاثیر آن بر قیمت این کالاها گفت: پس از تک نرخی شدن ارز و حذف ارز مرجع یارانه ای بر تولید کنندگان کالاهای اساسی اختصاص پیدا خواهد کرد و تولیدکنندگان حق تحمیل افزایش ناشی از افزایش قیمت ارز را به مصرف کنندگان ندارند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سلام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
سلام اقای قادری دوست داریم بالاخره بعد از 33 سال از گذشت انقلاب یک نمانده شیرازی و استان فارسی دیدیم حداقل هفته ای یک بار تو صدا سیما و رسانه های ملی ظاهر شد و صحبت کرد و در مجلس نقش مهم و موثر در حد ملی ایفا کرد

http://jalele1392.blogfa.com/
ناشناس
Japan
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
اقتصادهرروز مریضترمی شود بااین یارانه های نقدی
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
کاری به عملکرداقای احمدی نزادندارم.واقعااین اظهارات بصلاح کشوراست/فرمایشات حضرت اقا راباورداشته باشیم.امیدوارم شیرازه درج نماید