کد خبر: ۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

حضور احمدزاده کرمانی در منزل بانوی فداکار شیرازی

همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن، احمدزاده کرمانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در منزل یکی از بانوان فداکار شیراز، از مجاهدت‌های این بانوی نمونه تجلیل کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،روح الله احمدزاده کرمانی، استاندار سابق فارس و جوان ترین کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در منزل خانم مزارعه ای، از بانوان فداکار شهر شیراز، از تلاشها و مجاهدتهای این بانوی نمونه تجلیل کرد.

احمد زاده کرمانی در منزل این بانوی فداکار که دارای چهار دختر نابینا می باشد، از صبر زینب گونه و مجاهدت های شبانه روزی این مادر فداکار و بانوی نمونه، تجلیل و ایثارگریهای وی را ستود.

احمدزاده کرمانی در این دیدار با بیان اینکه این بانوی نمونه به تنهایی سرپرستی و نگهداری از چهار دختربچه نابینای خود به نامهای زهرا، مرضیه، فاطمه و راضیه را بر عهده دارد گفت : تلاشهای این مادر نمونه و بانوی

فداکار قابل تحسین است و این مادر ایثارگر با الگو گرفتن از آموزهای اسلامی با همتی مثال زدنی به تربیت این کودکان مشغول است.

احمدزاده کرمانی در این دیدار با اشاره به روحیه مادر این خانواده برای تربیت صحیح و اسلامی این چهار دختر نابینا از تلاشها و ایثارگریهای این مادر فداکار تشکر و برای وی آرزوی توفیق کرد.

استاندار سابق فارس همچنین خاطر نشان کرد: مدیران دولتی و افراد خیرخواه با برنامه ریزیهای مناسب می توانند در جهت حمایت از اینگونه خانواده ها اقدام نمایند تا در اجر معنوی آنها سهیم شوند.


نظرات بینندگان