کد خبر: ۳۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

سردار غیب پرور: شرط خلق حماسه سياسي پايداري بر ارزش‌ها است

براي رقم خوردن و خلق حماسه سياسي شرط آن است كه مردم استوار و محكم پاي انقلاب و ارزش‌ها و اعتقاداتشان بايستند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، سردار غلام‌حسين غيب‌پرور امروز در مراسم يادروز برگزاري اجلاسيه سرداران و 14 هزارو 600 شهيد فارس كه در مركز صدا و سيماي اين استان برگزار شد، افزود: دفاع از دين و اعتقاد و باور، در رقم خوردن حماسه شرط مهمي است.

غيب‌پرور تصريح كرد: براي رقم خوردن و خلق حماسه سياسي شرط آن است كه مردم استوار و محكم پاي انقلاب و ارزش‌ها و اعتقاداتشان بايستند.

وي با اشاره به ماه ارديبهشت در شيراز و ويژگي‌هاي اين ماه، گفت: ارديبهشت در سال‌هاي اخير بركاتي براي مردم شيراز، سومين حرم اهل بيت(ع) داشته است، سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري و برپايي اجلاسيه سرداران و 14 هزار و 600 شهيد، از مهمترين بركات اين ماه است.

مدير كل صدا و سيماي فارس نيز گفت :شهدا ستارگان درخشان و شایسته ترین شاخص وجهت نمای حرکت ماهستند وذکرویادشهدا وگرامیداشت آن سروقامتان افتخارماست ورهرویی راه آن ایثارگران قوام انقلاب اسلامی است.

منصور كشفي انقلاب اسلامی را زمينه‌ساز بیداری مردم جهان قلمداد و اضافه كرد: به‌همين دليل مستکبران تحمل آن را ندارند وطی سی وچهارسال پیروزی لحظه‌ای از توطئه ودشمنی دست برنداشته‌اند.

كشفي حضور گسترده مردم در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح براساس معیارهای تعین شده از سوي امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب را، از شرايط خلق حماسه سياسي تلقي كرد

نظرات بینندگان