کد خبر: ۳۸۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

استاندار فارس: باید مدیران فارس در حد وزیرانی برای کشور باشند!

فارس ایرانی کوچک است و باید مدیران آن در حد وزیرانی برای این کشور باشند و توان برنامه‌ریزی مناسب در راستای رسیدن به اهداف تبیین شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسین صادق‌عابدین صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی فارس اظهار داشت: امسال برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی باید هر حرکتی در هر بخشی، مصداقی از حماسه و حماسه‌آفرینی باشد.

صادق‌عابدین تصریح کرد: سال گذشته به لحاظ اعتباری وضعیتی ویژه داشت، اما امسال بیش از گذشته باید به برنامه‌ریزی توجه کنیم تا مسیر برای رسیدن به نقطه مطلوب هموار شود.

استاندار فارس عنوان کرد: نه تنها باید جلوی تعطیلی کارخانه‌های فعال کنونی را گرفت بلکه باید به فکر راه‌اندازی صنایعی جدید بود.

این مسئول با اشاره به سخنان آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در این استان ابراز داشت: جلوگیری از تعطیلی صنایع فعال کنونی و حفظ اشتغال موجود کف برنامه‌ریزی و ایجاد اشتغال جدید سقف آن است چرا که ایجاد صنایع جدید مسیر رسیدن به توسعه را هموار می‌کند

وی یکی دیگر از الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را استفاده از خرد جمعی دانست و متذکر شد: فارس ایرانی کوچک است و باید مدیران آن در حد وزیرانی برای این کشور باشند و توان برنامه‌ریزی مناسب در راستای رسیدن به اهداف تبیین شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
جانا سخن از زبان ما می گویی!
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
اقای استاندار خودتان را درچه سطحی می دانید؟