کد خبر: ۳۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

یک زندانی به نفع مشایی کنار رفت!

علی اکبر جوانفکر با صدور بیانیه‌ای به نفع مشایی از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، گزیده بیانیه‌ای که طی آن جوانفکر انصراف خود را اعلام کرد، به این شرح است:


"اینجانب به عنوان یک عضو بسیار کوچک از پیکره عظیم ملت نستوه ایران ، راه نجات را در ادامه دولت مردمی ، انقلابی و ارزشی دکتر احمدی نژاد می دانم و از همین رو در احترام به نظر و تشخیص ایشان ، ضمن استعفا از نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، از عموم مردم ، علاقمندان و هواداران عزیز دعوت می کنم تا در 24 خردادماه با انتخاب مهندس اسفندیار رحیم مشایی ، فرصت لازم را برای برداشتن گامهایی بلندتر در مسیر عزت ، پیشرفت ، سرافرازی ، شکوفایی و آبادانی کشور فراهم آورند و با انتخاب صحیح و هوشمندانه خود ، مانع از حاکم شدن اراده عناصر فسیل شده و از رده خارج ، بر سرنوشت ملت ایران و فرصت سوزی های غیرقابل جبران شوند. "

***

گفتنی است شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، در آبان ماه سال گذشته علی‌اکبر جوانفکر را به تحمل یک سال حبس تعلیقی و 3 سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.

جوانفکر در خصوص اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی در ویژه‌نامه «خاتون» به 6 ماه حبس و در مورد اتهام انتشار مطالب و تصاویر خلاف عفت عمومی در این ویژه‌نامه به 6 ماه حبس محکوم شد که بر اساس این رای، وی مجموعاً به تحمل یک سال حبس محکوم شد.

علی اکبر جوانفکر در ابتدای نیمه دوم سال گذشته به دلیل محکومیت به زندان اوین منتقل شد.

روز 22 بهمن سال گذشته تصاویر و عکس‌های منتشر شده از جایگاه مهمانان ویژه مراسم روز یو‌م‌الله 22 بهمن حکایت از آن داشت که علی اکبر جوانفکر در این جایگاه نظاره‌گره مراسم بوده است.

سلیمانی مدیر کل زندان‌های استان تهران درباره اینکه علی اکبر جوانفر در جایگاه ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور داشته است آیا وی به مرخصی آمده است گفت: بله.

وی افزود: علی اکبر جوانفکر از مدتی قبل از زندان به مرخصی رفته است.

نظرات بینندگان