کد خبر: ۳۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:

تجمع خارج از عرف در ستادها ممنوع است/آماده مقابله با شیطنت ها هستیم

با همکاری سایر نهادهای مسئول استان اقدامات ستادهای انتخاباتی را رصد خواهیم کرد. اگر تذکر لازم باشد کمیته ای تشکیل خواهیم داد که ارتباط مستقیم با ستادهای انتخاباتی دارند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت انتخابات بیان کرد: انتخابات، نماد وحدت و اقتدار ملی، تجلی مردم سالاری و ابطال کننده ترفندهای دشمن در نظام جمهوری اسلامی است.  سردار سجادیان با بیان اینکه شاخصه انتخابات مطلوب را در میهن اسلامی و استان فارس دنبال می کنیم، گفت: باید انتخابات با مشارکت حداکثری همچنین با امنیت، ثبات و آرامش باشد؛ قانونی، فراگیر، اخلاقی، شایسته سالار و مبتنی بر اصلح گزینی باشد.
وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بایدها و نبایدها در دستور کار خود قرار دادیم. روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری را دعوت کردیم و جهت های آن ها را هم شنیدیم و موضوعات حوزه کاری خود را اعلام کردیم.
سردار سجادیان با بیان اینکه امید است هر گونه تحرکات ضد امنیتی را با مشارکت خود مردم و فعالین ستادهای انتخاباتی مهار کنیم، خاطرنشان کرد: با همکاری سایر نهادهای مسئول استان اقدامات ستادهای انتخاباتی را رصد خواهیم کرد. اگر تذکر لازم باشد کمیته ای تشکیل خواهیم داد که ارتباط مستقیم با ستادهای انتخاباتی دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه با راه اندازی کارناوال ها در سطح شهر برخورد می شود، توضیح داد: درجه معمول تردد، مشکلی ندارد و استفاده از بلندگو روی خودروها ممنوع است. سردار سجادیان گفت: تقاضا کردیم از پاره یا محو نمودن پوسترهای تبلیغاتی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه تجمع جلوی ستادهای انتخاباتی ممنوع است، اعلام کرد: با مجوز و هماهنگی اداره نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت تشکیل ستاد بلامانع خواهد بود.
سردار سجادیان درخصوص ستادها گفت: تجمع خارج از عرف در آن محل ها ممنوع است. همچنین عدم استفاده از افراد به سابقه و اراذل و اوباش در ستادهای انتخاباتی تذکر داده شد. اخلاق اسلامی و انتخاباتی در ستادها رعایت شود.
وی اعلام کرد: نصب تبلیغات در محل های تعیین شده شهرداری با سایزهای اعلام شده باشد. تبلیغات در محل های غیر قانونی ممنوع است و انتظار همکاری با نیروی انتظامی برای برقرار نظم و امنیت از آحاد مردم و ستادهای انتخاباتی داریم.
فرمانده انتظامی فارس گفت: تسلیم بودن در برابر قانون یک شاخصه اسلامی و ملی و مذهبی و سیاسی هر فرد است. استفاده از افراد قانون گرا و موجه خیلی موثر است. دشمنان ما به دنبال زمزمه امنیتی کردن فضای انتخابات هستند که به همت مردم باز هم تو دهنی می خورند.
وی گفت: نیروی انتظامی آمادگی انجام وظایف خود را دارد. واحدهای گشت ما هیچ تفاوتی با 4 ماه پیش ندارد الان شرایط عادی داریم اما آمادگی کامل داریم.
سردار سجادیان بیان کرد: پیش بینی می کنیم مشکل خاصی پیش نیاید مگر این که دشمنان شیطنت کنند آماده مقابله با شیطنت ها هستیم.
فرمانده انتظامی فارس گفت: به روسای ستادهای انتخاباتی اعلام کردیم که محل حضور کاندیداهای مورد نظر را به ما اعلام کنند تا تمهیدات ترافیکی و انتظامی و امنیتی را پیش بینی کنیم.
انتهای پیام/523
نظرات بینندگان