کد خبر: ۳۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۲

عکس هایی که باید شورای شهری ها در دفتر کارشان بزنند

حضرات کاندیدای شورای شهر لار ، که احساس تکلیف ، آن ها را به زحمت انداخته است، بد نیست یک نسخه از این عکس را قاب گرفته و در دفتر کارشان در (پارک کودک) نصب کنند تا یادشان نرود چه بدهی کمرشکنی به این ملت دارند و چه مسئولیت سنگینی را بر دوش. شاید مفید به حالشان باشد.
به گزارش شیرازه به نقل از آلار آنلاین، تصویری که در پیش رو دارید، از شهید مجید باقرزاده برداشته شده است .

کاش یادمان بماند، چه بسیار، آن گونه بر خاک افتادند، تا ما این گونه سر بر آسمان بساییم.
از حضرات کاندیداهای ریاست جمهوری و رییس جمهور فعلی که می گذریم و می رسیم به حضرات کاندیدای شورای شهر لار ، که احساس تکلیف ، آن ها را به زحمت انداخته است، بد نیست یک نسخه از این عکس را قاب گرفته و در دفتر کارشان در (پارک کودک) نصب کنند تا یادشان نرود چه بدهی کمرشکنی به این ملت دارند و چه مسئولیت سنگینی را بر دوش. شاید مفید به حالشان باشد.

 

قلم را اگر بدست بگیری و در وصف استادت بنویسی ، حس و حال عجیبی دارد و فقط شاگرد این حال و هوا را می شناسد ، زبان ناقص را به کار نمی آید و چشم هایی که در سوگ استاد زیاد می گرید و دیگر طاقتش به سر می رود .

 

 

ادعای خبرنگاری و قلم نویسی در رسانه را داریم ، اما حیف که نمی دانیم همان قلمی که بدست می گیریم را بایست مدیون استادمان شهید محمد باقر مجیدی زاده باشیم .

 

شهیدی است گمنام ، یعنی می توان با یک حساب سرانگشتی حساب کرد ، که این شهید با 2 شهید گمنام واقع در دانشگاه آزاد و 350 شهید دیگر می شوند 352 شهید گمنام شهرمان.

زآن می گویم گمنام چرا که واژه ی گمنامی را از خواهر شهید شنیدم که گفت : پس از شهادت محمد باقر فقط کارکنان شبکه بهداشت و درمان و جمعی از رزمندگانش به دیدار ما آمدندو بس ...

 

ولی هنوز هم دیر نیست و مجالی باقی ...

شهید مجید زاده از فعالان مطبوعات و خبرنگار بود یعنی حق استادی به گردن همه ی مایی که در این عرصه و روزنامه ی و همه ی روابط عمومی های ادارات لار دارد حداقل به خاطر اینکه همه یی ما حق شاگردی را ادا کنیم سری به خانواده شهید مجیدزاده بزنیم .

دلمان زیادی زنگار گرفته ، فکری به حال خود کنیم ....


نظرات بینندگان