کد خبر: ۳۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
فرمانده سپاه فجر:

راه اندازی قرارگاه سحاب/ انتخابات ایران بزرگترین اتفاق سياسي جهان است

محور فعاليت‌های سپاه استفاده از ظرفيت‌های موجود است كه در اين راستا، نخست سامانه پيامكی با هدف تبيين شاخص‌های معرفی شده برای انتخابات توسط مقام معظم رهبری و انتخاب فرد اصلح انجام می‌گيرد و در آن به هيچ وجه معرفی كانديداها صورت نمی‌گيرد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس با تصريح اينكه انتخابات ايران امروز مهم‌ترين بحث نه تنها در ايران اسلامی بلكه دنياست، گفت: انتخابات پيش ‌رو مهم‌ترين اتفاق سياسی در دنيا است به گونه‌ای كه بسياری از دولتمردان غربی، آمريكايی و عربی نتوانسته‌اند خود را در يك تخفيف لسانی قرار دهند و با صراحت اعلام كردند كه منتظر اعلام نتايج اين انتخابات هستند.

 غلام‌حسين غيب‌پرور، در نشست مسئولان امنيتی و انتظامی و مسئولان برگزاری انتخابات در استان فارس، افزود: اين در حالی است كه بدون شك هيچ انتخاباتی در دنيا به حساسيت انتخابات ايران اسلامی نيست؛ بدين جهت كه انقلاب اسلامی طلايه‌دار بيداری بشر امروز است و اين مطلب مهمی است كه بايد به آن توجه شود.

 وي با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «حماسه سياسی و اقتصادی» تصريح كرد: بيشترين شخصی كه در توجيه مردم و تعيين شاخص‌ها در خلق حماسه سياسی ورود پيدا كرده است، خود مقام معظم رهبری است و ما هم به تبعيت از ايشان بايد در جهت تشويق مردم همت كنيم.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده از سوی سپاه اين استان در امر انتخابات اشاره و خاطرنشان كرد: سپاه علاوه بر مأموريت‌های ذاتی كه دارد به تأسی از مقام معظم رهبری در همين بعد، از چندين‌ماه قبل اقدامات روشنگر و عمليات روانی انجام داده است و در اين راستا قرارگاهی با عنوان «سحاب» مخفف سومين حرم اهل بيت(ع) ايجاد كرده است.

 وی با يادآوری اينكه اين قرارگاه از دی‌ماه سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرده است، گفت: محور فعاليت‌های سپاه استفاده از ظرفيت‌های موجود است كه در اين راستا، نخست سامانه پيامكی با هدف تبيين شاخص‌های معرفی شده برای انتخابات توسط مقام معظم رهبری و انتخاب فرد اصلح انجام می‌گيرد و در آن به هيچ وجه معرفی كانديداها صورت نمی‌گيرد.

غيب‌پرور، راه‌اندازی 55 سايت رسمی فعال شده، شبكه وبلاگی بسيج با وجود 500 وبلاگ فعال و مرتبط، توزيع نشريات، تشكيل اتاق تجزيه و تحليل و توليد محتوا با حضور كارشناسان، انجام نهضت روشنگری كه تاكنون 1700 نشست در كل استان تا هفته قبل برگزار كرده است، راه‌اندازی مركز رصد رسانه‌های خودی و غيرخودی را از ديگر اقدامات انجام شده سپاه در راستای برگزاری انتخابات برشمرد.

اين مقام ارشد نظامی در ادامه سخنان خود به ارائه پيشنهادهايی جهت برگزاری انتخابات باشكوه در كشور پرداخت و گفت: برگزاری سلسله نشست‌های حماسه سياسی و حضور حداكثری در تمامی ادارات، برگزاری همايش حماسه حضور جهت ائمه جمعه و جماعات مركز استان و شهرستان‌ها با محوريت ائمه جمعه و جماعات، برگزاری مسابقه رقابت حماسه‌سازان و معرفی برترين روستا، بخش و شهرستان در حضور حداكثری، استفاده كامل تابلوها و تلويزيون‌های شهری، نصب بنر، پلاكارد و توزيع بروشور توسط اتحاديه‌های صنفی، بهره‌برداری از روزهای اول تا سوم شعبان و ترويج حماسه حضور در تمامی مراسم‌ها توسط سخنرانان و مداحان از جمله اقداماتی است كه در جهت برگزاری انتخابات هرچه باشكوه‌تر می‌توان انجام داد.  
انتهای پیام/523



نظرات بینندگان