کد خبر: ۳۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۲

مهاجم فجر سپاسی به استقلال تهران پیوست

پس از مذاکراتی که بین علی امیری معاون باشگاه استقلال و محمد مهدی نظری مهاجم فصل پیش فجر سپاسی شیراز انجام شد در نهایت وی با استقلال به توافق رسید و قرارداد یک‌ساله با این تیم امضا کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمدمهدی نظری اظهار داشت: حضور امیر قلعه نویی و هواداران پرشور و دوست‌داشتنی استقلال باعث شد تا پیشنهادهای بسیار سنگین سایر تیم‌ها را رد کنم و در استقلال حضور یابم.

وی افزود: تیم استقلال مهاجمان باتجربه و خوبی دارد و من نیز می‌خواهم در کنار آنها قابلیت‌های خود را بیش از پیش به نمایش بگذارم.

مهاجم گلزن فجر سپاسی در لیگ سال پیش تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی بدرخشم و با استقلال قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

نظری در مورد تیم فجر شهید سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: من تیم فجر و تمام عوامل و به ویژه هوادارانش را دوست دارم و دین خود را به این تیم ادا کرده‌ام.

وی عنوان کرد: برای پیشرفت فوتبالم از این تیم جدا شدم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای مردم خوب شیراز و استان فارس در سطح نخست فوتبال کشور باشم و برای تیم فجر آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم جدید و 23 ساله استقلال در پایان گفت: من از کودکی یک استقلالی بوده‌ام و آرزو داشتم روزی در این تیم بزرگ و محبوب پایتخت بازی کنم و اکنون با حمایت خانواده و پشتکار خودم به آروزیم رسیده‌ام.

به گزارش فارس، از فصل پیش زمزمه حضور محمدمهدی نظری در تیم فوتبال استقلال تهران شنیده می‌شد و اکنون این زمزمه رنگ واقعیت به خود گرفت.

نظری در لیگ 12، هفت‌بار موفق به گلزنی برای فجر سپاسی شیراز شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان