کد خبر: ۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۲

سه تن از اعضای فعلی شورای شهر شیراز دستشان از شورای چهارم کوتاه شد!

معصومه زارع، حجت الاسلام عبدالرسول میری و مهدی خانی عضو فعلی شورای شهر شیراز هستند که رد صلاحیت شده اند.
به گزارش شیرازه، بررسی اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات شورای شهر شیراز نشان می دهد که از 527 نفر اعلام شده، 68 نفر خانم ها و مابقی آقایان هستند. با کمی دقت در اسامی اعلام شده به خوبی می توان دریافت که نام سه تن از اعضای فعلی شورای شهر در این لیست دیده نمی شود.
معصومه زارع، حجت الاسلام عبدالرسول میری و مهدی خانی عضو فعلی شورای شهر هستند که رد صلاحیت شده اند.
میری که بعد از سپری شدن چندین ماه از تعلیق دو عضو شورای شیراز، به همراه محمدحق‌نگر به‌ عنوان اعضای علی‌البدل، وارد شورا شده بود در دور چهارم انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد اما نهایت صلاحیت وی تایید نشد.
مهدی خانی که زمانی با لیست اصلاح طلبان  و در دوره ای با لیست اصولگرایان وارد شورای شهر شیراز شده بود، این بار نیز بریا تمدید عضویت خود در شورای شهر کاندید شد ولی رد صلاحیت شد.
معصومه زارع تنها عضو خانم شورای شهر شیراز هم برای ماندن در شورا تمام تلاش خود را کرد اما صلاحیت وی نیز تایید نشد.
گفتنی است بعضی از اعضای فعلی شورای شهر شیراز که در لیست اعلامی فرمانداری شیراز دیده می شوند، توسط های هیئت های اجرایی رد صلاحیت شده بودند که نهایتا در هیات های نظارت صلاحیت آنها تایید شد.
به گزارش شیرازه، نامزدهای تایید صلاحیت شده شورای شهر از امروز تا یک هفته فرصت دارند تا به تبلیغات برنامه های خود بپردازند و روز 24 خرداد ماه انتخابات شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده و شورای چهارم شیراز 21 عضو خود را خواهد شناخت.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان