کد خبر: ۳۹۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
فرمانده سپاه فجر:

سپاه از هیچ نامزدی دفاع نمی کند/خاک بر سر کسانی که در فتنه 88 این‌ پا و آن‌ پا کردند/ما در بین‌الطلوعین قرار داریم

به انتظار رویت خورشید و مشارکت در طلوع خورشید را امام به ما یاد داد، مشارکت در طلوع خورشید مشارکت در حفظ انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای عزیز است.

به گزارش شیرازه،  تنویر پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر نوشت: سردار غلامحسین غیب پرور در روز یکشنبه 19 خرداد در همایش مجمع عالی بسیج پیشکسوتان استان فارس گفت: انقلاب شکوهمند اولین حکومت دینی را بعد از غیبت امام عصر(عج) ایجاد کرد ، حکومتی که قرنهای متمادی خیلی ها منتظرش بودند اما توفیق نداشتند و به هر ترتیب توسط امام بزرگوار شکل گرفت.

فرمانده سپاه فجر فارس اذعان داشت: انقلاب اسلامی میراث گران سنگ امام سفر کرده ماست و انقلاب اسلامی بعد از امام زمان (ع) بزرگترین نعمت خدای متعال روی زمین است که اگر قدر آن را ندانیم خسر الدنیا و الاخره هستیم و قدردانی این نعمت عظما به حفظ و حراست انقلاب است و حفظ انقلاب فقط با زبان و قول نیست بلکه بخش اعظم آن اقدام و اجرا است امروز دفاع از جمهوری اسلامی نیازمند حرکت و اقدام و اجراست.
وی افزود: اقدام ان حرکتی است که یاران امام حسین(ع) انجام دادند ، خیلی ها در مدینه امام حسین(ع) را دوست داشتند اما روزی که امام فرمودند می خواهیم اقدام کنیم چند نفر حرکت و اقدام کردند؟

غیب پرور گفت: امروز انقلاب اسلامی نیازمند حرکت و اقدام عملیاتی است و خداوند عالم مشیت کرده هر از چند صباحی یک صحنه را برای ما درست کند.مانند حضرت ابراهیم که یک روز به آن حضرت گفت برو در اتش ، یک روز فرمود سر پسرت را ببر و... بعد از امتحانات زیاد به آن حضرت یک مدال داد «انی جاعلک لناس اماما»«ابراهیم الان بر مردم امام و پیشوا شدی.» ما دائم در امتحانیم یک روز فتنه88 برای ما امتحان بود که حضرت آقا فرمودند بعضی ها دارند رفوزه می شوند و چند روز بعد فرمودند رفوزه شدند.

وی افزود: شهید اسلامی نسب می گفت:انقلاب که پیروز شد عده ای می گفتند ای کاش ما در راه پیروزی انقلاب یک کشیده می خوردیم و می گفت بگذارید جنگ تمام شود ، عده ای می گویند ای کاش ما برای پیروزی جنگ یک تیر و یا ترکشی می خوردیم. فتنه 88 تمام شد و خوشا به حال کسانی که امام ورهبرشان را یاری کردند و خاک بر سر کسانی که این پا و آن پا کردند.
وی ادامه داد: چند روز دیگر انتخابات را پیش رو داریم و اولین حرف مشارکت گسترده است.و حضرت اقا از10 ماه قبل تا همین روز ها در سخنرانی های خود کدهایی به ما داده اند و شاخص ها را تعیین فرمودند.

وی ابراز داشت: سپاه از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کند و ما هیچ گاه نمی گویم «زید و عمر» ولی شاخص ها مشخص است آن کسی که صحبت از سازش با آمریکا می کند ، آیا می توان به آن رای داد؟ 

وی افزود: ما رئیس جمهوری می خواهیم که آمریکا ستیز باشد ، دور از حاشیه باشد ، مال و منال دنیا هم برای خودش درست نکرده باشد ودر فتنه گذشته نقشی نداشته باشد و این خیلی شفاف و روشن است که چه کسی به حرف حضرت آقا بیشتر گوش فرا می دهد.
 سردار غیب پرور ادامه داد:مردم ما روی انتخابات حساس اند ، به مردم دروغ نگویید. 

فرمانده سپاه فجر با بیان این که عده ای می گویند ما در اطراف خود دوستی نداریم گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:این بیداری اسلامی چه کرده است؟، تاثیرات انقلاب اسلامی در عالم چه کرده است؟ ، چقدر دوست و مرید داریم و خود دشمن اذعان دارد که امواج انقلاب  اسلامی به همه اکناف دنیا رفته است.

وی افزود: اگر بسیجیان چشم خودشان راباز کنند به راحتی می توانند به نتیجه برسند شما صحبت های آقا را در بیست وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک بار گوش دهید و بامناظره ها تطبیق دهید به نتیجه می رسید.

غیب پرور ادامه داد: رای خود را به کوری چشم دشمن صبح اول وقت در صندوق ها بیندازیدو با وضو پای صندوق های رای بروید چون رای ، یعنی رای به نظام و رای به نظام یعنی رای به صاحب الزمان(عج).
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان این که انقلاب اسلامی فجر صادق است گفت: ما معتقدیم که انقلاب اسلامی طلیعه ظهور است وامام بزرگوار فرمودند ما در انتظار رویت خورشیدیم ، مگر می شود خورشیدی طلوع کند و قبلش فجر صادقی نباشد؟ انقلاب اسلامی فجر صادق آمدن آن خورشد است شکی نکنید و در این فجر صادق شریک باشید.
وی افزود: ما در بین الطلوعین هستیم و دعا کنید در بین الطلوعین نخوابیم که خواب بین طلوعین یعنی خواب بین انقلاب اسلامی و آمدن حضرت ولی عصر(عج).
سردار غلام حسین غیب پرور گفت: امام به ما یاد داد مادر انتظار رویت خورشیدیم، در طلوع آن خورشید مشارکت کنید و مشارکت آن حفظ انقلاب اسلامی و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه عزیز است و از خدابخواهیم که تا آخر در مسیر امام و شهدا بمانیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
0
شهید اسلامی نسب می‌گفت” انقلاب که پیروز شد عده‌ای گفتند کاش ما در راه پیروزی انقلاب یک کشیده خورده بودیم، بگذارید جنگ تمام شود، عده‌ای می‌گویند ای کاش ما برای جنگ یک تیر و ترکشی می‌خوردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
0
اخلاق به زبان ساده به این معنی است که دروغ نگوییم؛ تهمت نزنیم؛ تخریب نکنیم؛ به جای بدی‌ها، خوبی‌های دیگران را در یادآوریم؛ با مخالفان خود به نیکی سخن بگوییم، و از همه مهم‌تر اینکه خود و اندیشه‌ی خود را حق مطلق ندانیم.
رسول
موافقم....