کد خبر: ۴۰۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
بیانیه تقدیر و تشکر فرمانده سپاه فجر از مردم فارس

رئیس جمهور آینده باید قدردان شما مردم باشد/دست یکایک مردم شریف فارس را می بوسم

سردار غلام حسین غیب پرور با صدور پیامی از حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در روز ۲۴ خرداد تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، سردار غلام حسین غیب پرور با صدور پیامی از حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در روز ۲۴ خرداد تقدیر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

24 خرداد 92 بدون شک یکی از ایام اللهی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. حماسه سیاسی مورد مطالبه ولایت و رهبری امت به حمدالله محقق شد. همه مردم از ابتدای صبح قبل از آغاز رای گیری در صفوف فشرده آمدند. واقعا با چه زبانی، چه قلمی و با چه کیفیتی می توان از مردم تقدیر کرد. شاید نشود این تقدیر و سپاس را به ساحت مردم شریف تقدیم کرد. قطعا ذات باری تعالی شاکر شما مردم بزرگوار و نجیبی است که آمدند و خلق حماسه سیاسی کردند. مطمئنا امام عصر ارواحناالفداه نسبت به شما مردم عزیز شاکر است و مقام عظمای ولایت نسبت به مردم رضایت خاطر دارند. من هم به عنوان کوچک شما و به عنوان خدمتگزاری از این مردم وظیفه داشتم مکنونات قلبی خود را که مالامال از زبان تقدیر و تشکر از شما مردم عزیز است را ابراز کنم. من از همه مردم تشکر میکنم و از همگان سپاسگذارم. نیتی که دشمن داشت به ثمر ننشست کما اینکه در طی 34 سال گذشته دشمن ناکام مانده و حال هم بیش از گذشته ناکام ماند. خداوند به این نظام، مردم و رهبری حتما برکت خواهد داد.

پیروز اصلی میدان حماسه سیاسی 24 خرداد مردم شریف ایران اسلامی هستند. قطعا رئیس جمهور آینده باید قدر دان این مردم باشد و نبایستی ایثار، هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی مردم را فراموش کند و فراموش هم نمی کند. ما اگر اختلاف سلیقه های سیاسی هم داشته باشیم آن زمانی که پای منافع ملی به وسط بیاید هرکس با هر سلیقه و گرایش سیاسی احساس می کند که می بایست از آن منافع دفاع کند و امروز این اتفاق افتاد و هر کسی با هر سلیقه سیاسی آمد که بگوید من انقلابم، ارزش های انقلابم، مکتبم، میهنم و کشور عزیزم ایران را دوست دارم.

دست یکایک شما مردم شریف استان فارس را با افتخار و مباهات می بوسم. ان شالله همه شما سربلند و عزتمند باشید.

فرمانده سپاه فجر فارس

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسني
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲
0
با سلام و احترام.جوابيه به دوست ناشناس. ايشان تبريك و پيام را به مردم استان داده اند و نيازي به كارهايي كه بعضيا ميكنن ندارن و حمايت از رييس حمهورمردمي را با پيروي از دستور رهبر و تمكين به قانون اساسي در قبل از انتخابات اثبات كردند در مورد ايشان بيشتر بررسي كنيد.