کد خبر: ۴۰۸۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

باید تهمت و شایعه از جامعه رخت ببندد

صاحبان قلم باید از این داشته بزرگ خود بهترین استفاده ها را داشته باشند و ایجاد تهمت شایعه در فضای مجازی و غیرمجازی باید از بین برود.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به فرارسیدن 14 تیر ماه روز قلم افزود: قلم قداست خاصی دارد و در روایات مختلف قلم فرزانگان و نخبگان از صدای ریختن خون شهدا نیز با ارزش تر بیان شده است.

وی ادامه داد: قلم حکم ابزار آموزشی دارد و صاحبان آن باید از قلم برای رشد جامعه استفاده کنند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ادعاهای بی دلیل، تهمت و شایعه باید از جامعه رخت برببندد، تاکید کرد: صاحبان قلم باید از این داشته بزرگ خود بهترین استفاده ها را داشته باشند و ایجاد تهمت شایعه در فضای مجازی و غیرمجازی باید از بین برود.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: قلم بدستان باید قلم به دهان باشند و قلم نباید در خدمت طبیعت و ماده قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پیامدهای گوناگون به همراه داشت، گفت: حماسه بزرگ سیاسی شکل گرفت و این حماسه در ابعاد مختلف قابل تحلیل و بررسی است.

وی تصریح کرد: این انتخابات نماد کامل مردم سالاری دینی بود که در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی شود.

آیت الله ایمانی افزود: این انتخابات تبلور عشق به نظام و رهبری بود و علی رغم تمامی توطئه های دشمنان حضور گسترده مردم امید به فردای زندگی و علاقه به نظام را نشان داد و تمامی طرح های دشمن را نابود کرد.

امام جمعه شیراز یادآورشد: در حالیکه دشمنان با برنامه ریزی خود می خواستند عدم حضور مردم را در انتخابات شاهد باشند، اما حضور 73 درصدی مردم در انتخابات مطالب دیگری را بیان داشت، در حالیکه حضور مردم در انتخابات آمریکا کمتر از 50 درصد است.

آیت الله ایمانی با اشاره به قانونمندی و قانونمداری نامزدها، مردم و ستادهای انتخابات افزود: شاهد صحنه های بسیار زیبایی پس از انتخابات بودیم تمامی نامزدها به رقیب خود تبریک گفته و آمادگی خود را برای کمک اعلام کردند که این نشان از رشد و بالندگی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: سلامت این انتخابات که دوست و دشمن آن را تایید کرده اند، مهر بطلانی در تمام یاوه گویی های دشمنان بود.

وی تاکید کرد: امروز باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که فضای امروز جامعه فضای امید و همکاری است و رئیس جمهور منتخب نیز باید با انتخاب افرادی وزین، معتدل، توانمند وعده های بلند خود را تحقق ببخشد.

 

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲
0
خیلی خوب شد یعنی از این هفته دیگه در نماز جمعه شاهد هجمه به اهالی مسجد قبا و اصلاح طلبها نیستیم ؟؟؟؟!!!!! و شیرازه هم از تفرقه و پاشیدن بذر کینه دست بر میدارد . خدا کند چنین شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲
0
ان شاء الله