کد خبر: ۴۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۲

اعلام زمان مصاحبه دوره دكتراي حقوق دانشگاه آزاد

زمان مصاحبه چهار گرايش رشته حقوق دوره دكتري تخصصي (PHD) دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد.
به گزارش شیرازه، دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: زمان مصاحبه چهار گرايش حقوق عمومي، حقوق بين الملل، حقوق كيفري و حقوق خصوصي اعلام شد، لذا دعوت شدگان مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net نسبت به زمان و مكان مصاحبه خود اطلاع به دست آورند.

اقبالي در ادامه گفت: حضور در زمان تعيين شده براي مصاحبه الزامي است و اگر دعوت شدگان در زمان اعلام شده به مكان هاي موردنظر مراجعه نكنند، فرصت خود را از دست خواهند داد.

رئيس مركز آزمون درخصوص مدارك مورد نياز گفت: مصاحبه شوندگان با آزمون باید همه سوابق علمی اعم از پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف خود را به ضمیمه ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد به همراه داشته باشند.

وی در خصوص دعوت شدگان بدون آزمون گفت: این دسته از متقاضیان نیز باید همه سوابق علمی و پژوهشی خود به علاوه مدرک ارشد، ریز نمرات و همچنین تصویر صفحه اول شناسنامه، پیوست شماره 3 صفحه 44 دفترچه راهنما و فیش واریزی را به همراه داشته باشند.
اقـبـالـي در پـايـان تـوصيه كـرد: مـتقاضيان اگـر بـا سـؤال يـا ابـهامـي مـواجـه شـدنـد، مـي تـوانند از طـريـق سـايـت
www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح يا به آدرس porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
نظرات بینندگان