کد خبر: ۴۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۲
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

مراکز زیارتی شیراز از معتادان و متکدیان پاکسازی شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مراکز زیارتی سومین حرم اهل بیت (ع) باید از معتادان و متکدیان پاکسازی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، زین‌العابدین عرب در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شیراز اظهار داشت: شهرداری شیراز در زمان تصدی مهندس پاک فطرت رشد قابل توجهی در زمینه طرح‌های عمرانی داشته و همگون‌سازی و ایجاد هماهنگی بین معاونت‌ها و مناطق شهرداری نیز قابل تمجید است.

وی افزود: در مرکز شهر و بسیاری از بلوارهای اصلی نیمی از خیابان توسط خودروهای فروش میوه و تره بار اشغال شده و تابلوهای توقف ممنوع هیچ ارزشی در شیراز ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اضافه کرد: معاونت پیشگیری دادگستری شیراز در این زمینه همکاری خوبی با شهرداری داشته اما لازم است که دستور جدی‌تری برای برخورد با این تخلفات به نیروی انتظامی داده شود.

وی بیان کرد: خیابان زرهی در شلوغ‌ترین ساعات نیمی از خیابان توسط همین وانت بارها قفل می‌شود و مشخص نیست چه کسی در این زمینه پاسخگو است.

عرب با اشاره به بحث رها شده اردوگاه معتادان ابراز داشت: معتادان در بافت فرسوده شهر تجمع دارند و لازم است که برای جمع‌آوری آنها اقدامات جدی‌تری انجام شود که پس از یک روز نگهداری دوباره بازنگردند.

به گزارش فارس، زین‌العابدین عرب در همین جلسه تنها عضو شورا بود که مورد حق مشرفیت یک پلاک ثبتی واقع در جنوب کمربندی ورودی شهرک بهاران را بحث شخصی دانست و ضمن مخالفت با تصویب مصوبه‌ای در مورد این مسئله خواستار ارجاع آن به کمیسیون‌های مربوطه در شهرداری شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان