کد خبر: ۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۲

پروژه های نیمه تعطیل شرکت گاز در هفته دولت و دهه فجر بهره بردارى خواهند شد

اين پروژه ها به علل مختلف و خارج از سازمان متوقف و تعطيل شده بودند كه با تدبيرات لازم طي دو ماه گذشته مجددا فعال شدند و بخشي از آنها در هفته دولت و بخشي ديگر تا دهه فجر امسال بهره بردارى خواهند شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مدير عامل شركت گاز استان فارس از فعاليت مجدد ٦٢ پروژه گازرسانى تعطيل شده در استان خبر داد. هوشنگ محمدى در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب، افزود: اين پروژه ها به علل مختلف و خارج از سازمان متوقف و تعطيل شده بودند كه با تدبيرات لازم طي دو ماه گذشته مجددا فعال شدند و بخشي از آنها در هفته دولت و بخشي ديگر تا دهه فجر امسال بهره بردارى خواهند شد.

٩ ميليارد متر مكعب گاز در فارس مصرف شده است
محمدي با بيان اينكه طي يكسال كذشته ٩ ميليارد گاز در فارس مصرف شده است، اظهار داشت: متوسط مصرف ميانگين گاز در فارس روزانه ٢٤ ميليون مترمكعب است كه مردم استان بايد در اين زمينه صرفه جويي داشته باشند.

محمدى، گفت: از مجموع ١٠٢ شهر فارس ٧٦ شهر داراي گاز طبيعى هستند و در مجموع ٩٨ درصد مردم اين شهرها از نعمت گاز برخوردارند.
 مدير عامل شركت گاز استان فارس ١٧٠٠ روستا را مشمول گازرسانى اين شركت عنوان داشت و افزود: از اين تعداد٧٦٠ روستا داراي گاز هستند و در كل مى توان گفت ٥٣درصد مردم استان از اين نعمت استفاده مى كنند.
نظرات بینندگان