کد خبر: ۴۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۲

معاون کمیته امداد فارس: بهرمندی بیش از 305 هزار مددجوی کمیته امداد از طرح ایتام

: تعداد بسیاری از نیازمندان تحت پوشش این نهاد چشم یاری و مساعدت به نیکوکاران و مومنان دوخته‌اند. از عموم مردم خیر درخواست می‌شود این مددجویان را یاری رسانند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی فارس با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری ، کمیته امداد فارس با کمک افراد خیر و نیکوکار برنامه‌های متنوعی در دست اجرا دارد، خبر داد: اجرای طرح‌های مفتاح‌الجنه به منظور بازدید مسئولان و خیرین ازمنازل مددجویان، طرح محسنین برای مساعدت و حمایت از خانواده‌های نیازمند غیر یتیم، اطعام نیازمندان در قالب سفره افطاری و توزیع مواد غذایی خشک و طرح شفا از جمله فعالیت‌های سال جاری این نهاد مردمی است.

 عباس شکری در این باره اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، 305 هزار و 421 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی این استان، از طرح ایتام بهره‌مند شدند. با اختصاص 20 میلیارد و 834 میلیون و 983 هزار ریال در قالب سبد غذایی و غذای گرم از سوی خیرین و حامیان طرح ایتام نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد رشد 47 درصدی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد بسیاری از نیازمندان تحت پوشش این نهاد چشم یاری و مساعدت به نیکوکاران و مومنان دوخته‌اند. از عموم مردم خیر درخواست می‌شود این مددجویان را یاری رسانند.

شکری، تصریح کرد: برای شرکت در طرح محسنین و اکرام ایتام ، خیران می‌توانند ماهانه 200 هزار تومان کمک کنند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط و بدون فقر و تنگدستی باشیم.

وی بیان داشت: برای تسریع در کمک‌رسانی به مددجویان و افراد نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان فارس، تمام پرداخت‌های خیران به صورت الکترونیکی و با تخصیص کد شناسه انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد فارس، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته از سوی خیرین و حامیان طرح اکرام به 160 مددجو، 76 میلیون و 200 هزار ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان