کد خبر: ۴۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

فجرسپاسی هت تریک کرد!/ پیروزی قاطعانه استقلال در خارج از خانه

باخت سوم فجر پر گل و سنگین رقم خورد، اما این تیم بازی قابل قبولی مقابل قهرمان لیگ از خود ارائه کرد و با وجود جوانی و کم تجربگی، تیم استقلال را به زحمت انداخت.
به گزارش شیرازه، فجر سپاسی در هفته سوم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در مصاف با استقلال سومین شکست پیاپی خود را متحمل شد.

فجری ها که این بار میزبان قهرمان دوره گذشته لیگ بودند با پذیرش این شکست هتک تریک کردند! این رکورد در حالی رقم خورد که این تیم در هیچ دوره ای از لیگ برتر در اوایل فصل با چنین وضعیتی روبرو نبوده است.

فجر سپاسی در دو دیدار قبلی خود نیز مقابل تیم های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران نیز شکست خورده بود.

باخت سوم فجر، پر گل و سنگین رقم خورد، اما این تیم بازی قابل قبولی مقابل قهرمان لیگ از خود ارائه کرد و با وجود جوانی و کم تجربگی، تیم استقلال را به زحمت انداخت.

این بازی از ساعت 22و 15 دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور نزدیک به 20 هزار تماشاگر برگزار شد و نهایتا با برد 4 بر 2 استقلال منجر شد.

به گزارش فارس غلامحسین پیروانی در نشست خبری پس از بازی استقلال و فجر سپاسی که با شکست 4 بر 2 فجر همراه بود اظهار داشت: به هر صورت بازی بدی نبود. دو گل خوردیم سپس دو تا زدیم اما بعد از تساوی دو بر دو بچه‌های احساسی بازی کردند. یکی به تیر زدیم پنالتی‌مان را هم گل نکردیم.


وی افزود: بچه‌ها اسیر تجربه استقلال شدند. اگر پنالتی‌مان گل می‌شد شاید به گل مساوی هم می‌رسیدیم. یک توپ خطا بود و نمی‌توانم در مورد آن نظر قطعی بدهم و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند.

پیروانی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و ما متاسفانه از هفته اول تا پنجم طبق قرعه به برترین و قوی‌ترین تیم‌ها برخورد کردیم. گل چهارم را نباید می‌خوردیم. بچه‌ها مقداری در دفاع تعلل کردند اما در مجموع بازی بدی نبود و این نتیجه هم مبارک استقلالی‌ها باشد.

سرمربی فجر سپاسی گفت: شما ببینید این تیم چقدر خوب مقابل استقلال و سپاهان فوتبال کرد.

وی در خصوص اینکه سن و سال بازیکنان فجر در این فصل بالاست اظهار داشت: سن تیم من از تیم‌های دیگر کمتر است. میانگین سنی تیم من 30 سال است. مگر بازیکنان تیم‌های دیگر بازیکن بالای 30 سال ندارند. اتفاقا بازیکنان باتجربه و بهترین بازیکنان لیگ ما همه بالای 30 سال سن دارند. آنها باتجربه‌ترند و ببینید همین مجیدی در استقلال 37 سال سن دارد و جزو بهترین بازیکنان تیمش است. بهترین بازیکنان لیگ مسن هستند.

وی افزود: اگر از تیم‌های نفت تهران، سایپا، داماش، راه‌آهن، استقلال اهواز و ... اینها باختم آنگاه بیایید و انتقاد کنید اما در هفته‌های ابتدایی لیگ از تیم‌های اول تا پنجم لیگ فصل قبل می‌بازم و این جای انتقاد ندارد. ضمن اینکه تیم‌های دیگر میلیاردها تومان برای تیمشان هزینه کرده‌اند و تیم من به اندازه آنها هزینه نکرده است.

وی در پایان گفت: همچنین در سال گذشته ما در ورزشگاه شهید دستغیب که چمن مصنوعی داشت بازی می‌کردیم اما امسال بازی‌های ما در حافظیه است و همین امر شاید عاملی باشد که مقداری روی بازی بچه‌ها تاثیر گذاشته تا بتوانند خودشان را با چمن این ورزشگاه تطبیق بدهند زمان می‌برد و هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با ورزشگاه جدید وفق دهند.

انتهای پیام/523/2



نظرات بینندگان