کد خبر: ۴۲۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

مجلس در کنار دولت باشد/دستگاه های امنیتی فعالیت‌های مشکوک را رصد کنند

ابتکار این دوره این بود که سیمای جمهوری اسلامی از شبکه بین المللی تمام مسائل و گفتگوها را مستقیماً پخش کرد که این حرکت نشان دهنده قدرت و ثبات سیاسی نظام است و شفافیت نظام در مسائل و مطالب مختلف است.
نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت: امروز مجلس بايد در كنار دولت و دولت نيز همراه مجلس باشد، تا در رفع تنگناها و مشكلات كشور، گشايش صورت گيرد.

به گزارش شیرازه، آيت الله اسدالله ايماني با اشاره به اینکه حماسه سیاسی با تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور مردم شکل گرفت اما حماسه اقتصادی به عهده دست اندرکاران نظام است، بیان کرد: دولت، مسئولان، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و مدیران و دست اندرکاران  این حرکت را باید آغاز کنند و حماسه اقتصادی را باید رقم زنند.

وي ادامه داد: خوشبختانه تیم اقتصادی دولت از مجلس رای اعتماد گرفت و از فردا باید به فکر برنامه‌ریزی مناسب در مسیر رقم خوردن حماسه اقتصادی باشند.

 وي اظهار كرد: ابتکار این دوره این بود که سیمای جمهوری اسلامی از شبکه بین المللی تمام مسائل و گفتگوها را مستقیماً پخش کرد که این حرکت نشان دهنده قدرت و ثبات سیاسی نظام است و شفافیت نظام در مسائل و مطالب مختلف است.

 نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان افزود: حوادث جاری دنیای اسلام در این ایام به ما می گوید مردم هوشیار و بیدار باشید، دشمن را بشناسید و ببینید دشمن هر جایی که پیدا کنند ورود پیدا می کند  مصر را به چه روزی انداختند، در عراق چه می کنند، در سوریه سه سال است که چه قصابی هایی را راه انداختند، در افغانستان و پاکستان و دیگر کشورها خود حدیث دیگری است.


نماينده رهبر معظم انقلاب در فارس گفت: شرايط كنوني كشورهاي مصر، سوريه، افغانستان و پاكستان نشان از وقيح بودن دشمن دارد اما ايران اسلامي امروز در كمال آرامش راه خودش را طي مي‌كند.

 وي اضافه كرد: دستگاه‌هاي امنيتي بايد هشيارانه عمل كرده و فعالیت‌های مشکوک را رصد کنند، مقدسات اقلیت‌ها و گروه‌ها در چارچوب قانون حفظ شود که دشمن به دنبال آن است تا فرقه‌ها را به جان یکدیگر بیاندازد.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بچه دارابی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
0
چشم حاج اقا