کد خبر: ۴۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۲

تبلیغ جشنواره شراب توسط تورهای گردشگری +عکس

این روزها تبلیغات گسترده تورهای توریستی به یکی از کشورهای همسایه جهت برگزاری "جشنواره شراب..." در حال انجام است.

به گزارش شیرازه، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا تورهای گردشگری که طی سال‌های اخیر با استقبال ویژه‌ای از سوی جوانان مواجه شده‌اند در حال حاضر برخی از آژانس مسافرتی با انتقاداتی از طرف برخی از مسولین دلسوز، نمایندگان مجلس، بعضی از صاحب‌نظران این حوزه و در نهایت مردم متدین روبه‌رو شده اند.

هر ساله تعدادی از این تورها بنا بر اعلام سازمان گردشگری به دلیل تخلفاتی که انجام می‌دهند تا مرحله لغو مجوز نیز پیش می‌روند. عمده تخلفاتی که دفاتر خدمات گردشگری دارند از سوی مردم مورد شکایت قرار می‌گیرد مربوط به نوع خدمات تور با توجه به هزینه‌های پرداختی است اما آنچه منتقدان از وضعیت فعلی تورهای گردشگری داخلی می‌گویند چیزی فراتر از این موضوعات است.

عملکرد برخی از تورهای گردشگری  دهان‌کجی به ارز‌ش‌ها با ریختن قبح ارتباط محرم و نامحرم و مخدوش کردن جاده عفاف و حیا است.  

برخی از فاصله گرفتن‌ها از ارزش‌ها را در این تورها ناشی از خواسته‌های اقتصادی می‌داند و می‌گوید:تورهای گردشگری به دنبال درآمدزایی هستند و با دست زدن به هر حرکتی خودشان را آلوده می‌کنند.  

این بار درفضای مجازی شاهد تبلیغات گسترده به صورت ایمیل های گروهی هستیم که متاسفانه تبلیغ تورهای توریستی  به یکی از کشورهای همسایه جهت برگزاری "جشنواره شراب..." به همراه رقص وموسیقی و..می شود.

 

این تورها در تبلیغ خود این جشنواره را فرصت مناسبی برای نوشیدن و تست طعم بهترین شراب دانسته و با تصاویری از این جشنواره جوانان را به نوشیدن وخرید وفروش انواع شراب تشویق می کنند، وبا عنوان هایی مثل «تور شاد، شاد، شاد»، «سفری متفاوت به... خیلی خوش می‌گذره...؟»، «تور ویژه جوانان»،‌ « شاد و به یاد ماندنی»، «تور ویژه ماه عسل» در صدد جذب حداکثری جوانان هستند

  این تورها توسط شرکت های مسافرتی که بعضا حتی مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارند به صورت زیر زمینی و مخفیانه برای جذب مسافر و سود بیشتردست به این اقدامات میزنند .

این در حالی است که  متولی اصلی برخورد با این متخلفان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است که متاسفانه به علت عدم نظارت دقیق هر از چند گاهی با چنین تخلفاتی روبرو هستیم.

منبع: قم فردا

انتهای پیام/
نظرات بینندگان