کد خبر: ۴۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۲

انتصابات جدید در دولت؛ حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی شد

حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون 2 و نیز مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است.
شیرازه - حجت‌الله ایوبی طی حکمی از سوی علی جنتی به عنوان رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد. علاوه بر ایوبی، حکم‌های معاونت‌های هنری و اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز رییس جدید سازمان حج و زیارت آماده شده که به‌زودی اعلام می‌شود.

همچنین امروز طی حکم دیگری علی مرادخانی را به عنوان معاون امور هنری این وزارتخانه منصوب کرد.

گفته می شود  این احکام قرار است به نام آقایان موسی پور به عنوان معاون پارلمانی وزارت ارشاد، الله یاری معاونت فرهنگی، حسین انتظامی و یا پرویز اسماعیلی به عنوان معاون مطبوعاتی صادر شود.

(حجت‌اللّه ایوبی) از سال 1388 رئیس موسسه فرهنگی سازمان اکو بوده است.

حجت‌اللّه ایوبی دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لیون 2 و نیز مدرک کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق است.

ایوبی سمت‌هایی چون مدیرکل آموزش دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل پژوهش های سیاسی سازمان صدا و سیما، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، معاونت اجتماعی وزارت کشور و معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین گفته می شود پور محمدی نیز قرار است  حکمی از سوی جنتی دریافت کند.

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چند روز قبل تاکید کرده بود که پروسه انتصاب ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تدریجی خواهد بود و این طوری نیست که به صورت یکجا اعلام شود؛ هر وقت وزیر بر اساس شاخص های خود به نتیجه برسند این احکام اعلام خواهد شد. وی هم اکنون در حال بررسی وضع موجود هست و گزارش های مدیران موجود را می شنوند و در نهایت نتیجه مورد نظر را اعلام خواهند کرد.
نظرات بینندگان