کد خبر: ۴۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
آیت الله ایمانی در دیدار اعضای جامعه روحانیت شیراز با شهردار

شیراز نباید به مقصد مهاجرت افراد ناباب تبدیل شود/ هر حمایتی لازم باشد دریغ ندارم

صحیح نیست که ناموس شیعیان و زنان بی‌سرپرست با چند دختر اجاره‌نشین افاغنه هم‌جوار شوند و این وضع باید پایان یابد که نیروی انتظامی نیز از مداخله در برخی از این محلات ابا دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی روز پنج شنبه در دیدار اعضای جامعه روحانیت شیراز با شهردار این شهر اظهار داشت: در هر جایی ثبات مدیریت باشد کارها به شکل بهتری پیش رفته و خدمات ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مجدد یک شهردار در شیراز کم‌سابقه بوده است، بیان کرد: این اقدام شورای شهر جای شکرگذاری دارد و امیدواریم در این دوره شاهد ارتقای خدمات شهری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: شهردار در واقع عامل اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر است و هر چه مصوبات کارشناسی شده‌تر و برنامه‌ها دقیق‌تر باشد وی توفیق خدمتگذاری بیشتری خواهد داشت.

هر حمایتی لازم باشد دریغ ندارم

وی تصریح کرد: خوب است که کارشناسان خبره و متدین توسط شورا شناسایی شده و نظرات آنان در برنامه‌های زیربنایی شهر مورد توجه قرار گیرد.

ایمانی اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌های زیربنایی هر حمایتی نیاز باشد ما آمادگی داریم و جامعه روحانیت و ائمه جماعات نیز برای پیشرفت شهر در مسائل اساسی و اصولی هرگونه فضاسازی و حمایت معنوی و اجتماعی نیاز باشد انجام می‌دهند.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: کارها را بر اساس نظرات دقیق کارشناسی اولویت‌بندی کرده و برای پیشبرد طرح خود بیان کنید امام جمعه نیز در فلان زمینه کمک یا مسئولیت را انجام دهد و مطمئن باشید دریغ نخواهم کرد.

برای اصلاح بافت فرسوده تلاش بسیاری کرده‌ایم
وی بیان کرد: مهاجران سال‌های گذشته شیراز از وابستگان ائمه اطهار، علما و دانشمندان و شخصیت‌هایی مانند سید شریف جرجانی، فیض لاهیجی، فیض کاشانی، خواجوی کرمانی و ... بوده‌اند و نباید این شهر به مقصد مهاجرت افراد ناباب تبدیل شود.

ایمانی ابراز داشت: انجام کارهای اصولی به گونه‌ای است که یک برنامه‌ریزی بلندمدت در سال‌های بعد نتیجه داده و دعای خیر آیندگان را برای ما به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بارها برای اصلاح وضعیت بافت فرسوده با افراد مختلف جلسه داشته‌ایم و حتی در دیدار اخیر نمایندگان ولی فقیه در استان‌های مختلف با مقام معظم رهبری این مسئله را عنوان کردم.

نیروی انتظامی از مداخله در برخی از محلات ابا دارد!
ایمانی عنوان کرد: صحیح نیست که ناموس شیعیان و زنان بی‌سرپرست با چند دختر اجاره‌نشین افاغنه هم‌جوار شوند و این وضع باید پایان یابد که نیروی انتظامی نیز از مداخله در برخی از این محلات ابا دارد.

در این دیدار دبیر جامعه روحانیت شیراز به بیان خواست‌ها و نظرات اعضای این تشکل از شهرداری پرداخت و شهردار شیراز نیز در این موارد توضیحاتی را به طور مبسوط ارائه کرد.

در این دیدار همچنین اعضای جامعه روحانیت شیراز اقدامات عمرانی شهرداری شیراز را مورد تایید قرار داده و از شهردار این شهر تشکر کردند.
نظرات بینندگان