کد خبر: ۴۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

سردار گزنی: هفته آینده سرمربی فجر معرفی می شود/تیم امسال، بهتر از سال های قبل است

پس از بازی با استقلال دو نتیجه قابل قبول گرفتیم اما مجدد وضعیت تیم بر هم خورد و در این روز بود که با جدایی پیروانی موافقت کردیم.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سردار ابوالفضل گزنی صبح پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: متاسفانه طی چند روز گذشته برخی از سخنان به ناحق در خصوص فعالیت های سرپرست تیم فجر گفته شده است.

وی تصریح کرد: "عاری" فردی زحمتکش و بدون توقع در باشگاه فجر فعالیت می کند و همانگونه که در دوران دفاع مقدس تلاشگری نمونه بود امروز نیز در تیم فجر خدمتگزار برای خانواده شهدا و مردم فارس است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه وظیفه باشگاه فجر حمایت از "عاری" و "جعفری" است، گفت:  طی چند روز گذشته بی انصافی هایی در حق سرپرست تیم فجر شهید سپاسی شیراز شد در حالیکه عاری بدون کمترین چشم داشت طی چندین سال گذشته در کنار این تیم قرار دارد.

سردار گزنی افزود: تحت هیچ شرایطی "عاری" از تیم فجر جدا نخواهد شد و همچنان در کنار تیم خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه "غلام پیروانی" توقعات ما را برآورده نکرد یادآور شد: انتظار موفقیت پس از هر تغییر مدیریتی وجود دارد و ما نیز در اول فصل به همین دلیل "غلام پیروانی" را در میان چند گزینه انتخاب کردیم.

جانشین سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: پیروانی از چهره های موفق ورزش کشور است اما طی چند هفته اول فصل نتوانست نتایج قابل قبولی را به دست بیاورد در حالیکه تیم امسال بهتر از سال های قبل است.

سردار گزنی تصریح کرد: انتظار ما از پیروانی تغییر اساسی در روند حرکتی تیم بود در حالیکه تا هفته سوم و بازی استقلال سه باخت متوالی داشتیم و سپس پیروانی در نشست هیئت مدیره قول رفع مشکلات را داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز یادآور شد: البته پیروانی از همان موقع اعلام کرد که اگر رفتن من باعث تغییر و به موفقیت رسیدن تیم می شود حاضر به جدایی هستم.

وی تاکید کرد: پس از بازی با استقلال دو نتیجه قابل قبول گرفتیم اما مجدد وضعیت تیم بر هم خورد و در این روز بود که با جدایی پیروانی موافقت کردیم.

سردار گزنی گفت: از هشت بازی ضعیف ترین امتیازات را گرفتیم در حالیکه ما باید انتظارات مردم را نیز برآورده کنیم.

مسئولان استان به فکر جوانان باشند

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولین استان به فکر جوانان باشند، گفت: توجه به ورزش و به خصوص رشته فوتبال از جمله مباحثی است که می تواند باعث رفتن جوان به سمت تخلف باشد.

وی تاکید کرد: مسئولین استان قول هایی به باشگاه فجر داده بودند که به آن عمل نشد در حالیکه ما نیز انتظار داریم مثل دیگر استانها مسئولین دولت به فکر تنها تیم لیگ برتری استان باشند.

سرمربی تیم فجر هفته آینده معرفی می شود

سردار گزنی در خصوص معرفی سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیز گفت: گزینه های مختلفی را در حال بررسی هستیم و به طور حتم طی هفته آینده بهترین گزینه را معرفی خواهیم کرد.


نظرات بینندگان