کد خبر: ۴۳۹۸۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲

رئیس جمهور به کدام هتل نیویورک می رود؟ در سفر به آمریکا چند نفر روحانی را همراهی می کنند؟+ تصاویر

حمام های مرمرین و شیشه ای، با شیرآلاتی از جنس طلای 24 عیار هم از دیگر زیبایی های بی شمار رویال پلازا به حساب می آیند.
شیرازه - خبر آنلاین نوشت: براساس اخباری که خبرنگار ما کسب کرده، محل اقامت رییس جمهور اسلامی ایران در سفر به نیویورک مشخص شد.براساس این گزارش، هتل Millennium UN Plaza به عنوان یکی از مجلل ترین هتل های شهر نیویورک برای 70 نفر از همراهان روحانی درنظر گرفته شده است.

این خبر حکایت از آن دارد که یک طبقه کامل از این هتل به صورت کامل برای رییس جمهور و همراهانشان رزو شده است.



این درحالی است که برخی از منتقدین، آخرین سفر دکتر محمود احمدی نژاد به نیویورک را بسیار هزینه بر برای کشور دانسته بودند. آنان هزینه هرشب برای اقامت احمدی نژاد و همراهانشان را 400 تا 700 هزار دلار برآورد کرده بودند.

اینک باید دید هزینه اجاره کلی یک طبقه کامل از یک هتل مجلل برای دولت اعتدال چه میزان هزینه دربرخواهد داشت؟

لازم به یاد آوری است که برج غربی این هتل دارای اتاق های دولوکس و بسیار مجلل است.

این هتل در سال 1907 ساخته شده است و تا به امروز خدمات می دهد و در سال 91 یکی از میلیاردهای هندی بخشی از هتل "پلازا" در نیویورک ( معادل 75 درصد) آن را خریداری کرد. این میلیاردر هندی با پرداخت 575 میلیون دلار شریک شاهزاده عربستانی شده است که باقی 25 درصد سهام این هتل را در اختیار دارد.

هزینه سوئیت رویال پلازا در هتل پلازای نیویورک در سال 91 شبی 30 هزار دلار بوده است. رویال پلازا در مساحتی 1000 متری قرار گرفته و با الهام از دربار لویی پانزدهم ساخته شده است.

در توضیح این سوئیت آمده است: این سوئیت با 3 اتاق خواب و 3 حمام، با امکانات رفاهی فراوان، حس آرامش را به میهمانان منتقل می کند. با قدم زدن و جستجو در کتابخانه بزرگ و اختصاصی آن که نفیس ترین کتاب ها و کتاب هایی گلچین شده از لوکس ترین انتشاراتی های دنیا را در خود جای داده، می توانید خستگی از تن بیرون کنید یا به سالن ورزش اختصاصی آن رفته و بعد از کار با وسایل مدرن ورزشی سرحال بیایید.



حمام های مرمرین و شیشه ای، با شیرآلاتی از جنس طلای 24 عیار هم از دیگر زیبایی های بی شمار رویال پلازا به حساب می آیند. آشپزخانه اختصاصی با آشپز 24 ساعته و امکانات کامل صوتی و تصویری را هم باید به مشخصات دیگر این سوئیت اضافه کرد، پیانوی بزرگ و زیبایی هم در گوشه ای از پذیرایی قرار داده شده تا حس و تجربه یک اقامت لوکس و مجلل برای میهمانان تکمیل شود.



این سوئیت آسانسور اختصاصی هم دارد و هرکدام از اتاق خواب ها هم، در ورودی و خروجی اختصاصی دارند. در کنار تمام اینها، دکوراسیون شیک رویال پلازا را با مبلمان آنتیک و پرده های نفیس آن هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. فقط کافی است 30 هزار اسکناس یک دلاری خرج کرده و به رویال پلازا سفر کنید تا از این همه زیبایی لذت ببرید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
2
آخه چرا چرت و پرت می نویسین..
اگه برن مهمون سرا به نظرتون مشکلات مملکت حل میشه یا نون و پیاز بخورن خوبه ؟؟
جمع کنید این سایت مزخرفتون رو...
حتما دلتون هم خوشه که دارین چوب خوری کارتونو انجام میدین که بعد از مدتی هم شاخ بشینو بگین مثلا 10 سال سابقه داریم.
بیشترین لطمه ای که زده میشه به یک مملکت از جانب یک عده خود بزرگ بینه مثل شماها که بعد از چند سال سابقه کار دیگه خدا رو هم بنده نیستین. خدا وکیلی اگه می خواین خدمت کنید این سایت مسخرتون را جمع کنید و برید به دنبال علم و .. حالا از ما گفتن بود و بس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
4
اگه احمدی نژاد به این هتل رفته بود چه اتفاقی می افتاد؟ شک نکنید حکم تکفیرش صادر می شد
مجيد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
مگه موقعي كه احمدي نژاد رفت گفتين كجا رفته كه حالا دارين زر مي زنين
صادق اسدی
-
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
2
آقایان محترم مسئول سایت

با این خبری که گذاشته اید عناد و دشمنی شما نسبت به دولت روحانی مشخص است . بعد انتظار دارید روحانی توی تعیین استانداران گوش به حرف شماهخا باشد آره ؟!!!
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
اره بابا مشکلات مملکت شده کجا ریس جمهور میخواد بخوابه یا چرا حجاب کمرنگ شده به این مسایل خوب اهمیت میدین ولی به شکم گشنه مردم که روز به روز هم بد تر میشه هیچ .انقدر به مسایل اینچنینی اهمیت میدین شما خبرنگارها که مسیله مهمتر مثل فقر که با خودش فساد و بی بندو باری میاره تو این مسائل گم میشه واقعا که کلی اطلاعات جمع کنی که حالا رییس جمهور کجا میخواد تو مملکت یانکی ها بخوابه گیرم که تو این هتل باشه مهم اینکه رییس جمهور مملکت ایرانه و باید تو اینطور مکانی بخوابه اگه شما ناراضی هستین خو بگین بره یه سوییت کوچیک اجاره کنند با شبی 50000تومان اونجا بگذرونند
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
داغ خفت حمايت بيدريغ از كذاب آخرالزمان روي پيشوني شماها و همفكرانتان تا ابد ميمونه.
همشهري
-
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
0
چوب لاي چرخ دولت كردن شما تموم شدني نيست. شما از رسالت خبرنگاري فقط همينو بلدين. البته حناتون كاملاً بي رنگه و مردم قبولتون ندارن.
ديگه ازت بدم مياد /بدم مياد /شيرازه.
طرح ولایتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
2
خطاب به برخی نظر دهندگان محترم:
چرا همه چی رو با هم قاطی می کنید؟!!!!
معلومه که ساده زیستی مسیولین ارزشه و اشرافیتشون ضد ارزش.پس ما از ساده زیستی حمایت میکنیم و از تجمل گرایی انتقاد.
ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم اما اصول و ارزش ها مشخصند و اگر کسی از آنها تخطی کند به او اعتراض می کنیم.چه اصولگرا باشد چه اصلاح طلب و چه مثلا اعتدال گرا!
روحانی نشون داده که اعتقادی به ساده زیستی مسیولین نداره.در صورتی که ساده زیستی مسیولین جزو اصول مسلم اسلامی است.نباید کسی اعتراض کنه که چرا این خصلت بد روحانی و اطرافیانش مورد نقد واقع میشه.
طرح ولایتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
بیشترین نقد به دولت احمدی نژاد رو خود اصولگراها انجام دادن.برخی منصفانه بود و برخی بی انصافی.
به قول دکتر جلیلی عزیز:دنیای خودتون رو به آخرت بقیه نفروشید.
طرح ولایتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
لطفا اصلاح شود:آخرت خودتون رو به دنیای بقیه نفروشید.
نیکو خواه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
2
روحانی یا احمدی نژاد و یا هرکس دیگر فرقی نمی کند کشور ما اسلامی است و ما پیرو مذهبی هستیم که پیامبر و خاندان او بنیان گذار آن بودند ساده ریستند تا اسلام را حفظ کنند برای نشاندادن قدرت اسلام و ایران امان اقتدار کافی است لازم نیست در حالی که با فشار های افتصادی دست و پنجه نرم مکنند مسئولین هزینه های گزاف بنمایند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
1
آره عزیزم اینها دارن پول مفت خرج میکنند همه چیز گران میکنند ....