کد خبر: ۴۴۰۴۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
دکتر سلیمانی وزیر ارتباطات دولت نهم در گفتگو با شیرازه:

فارس بعد از انقلاب استاندار قــدر نداشته/ مجلس نظر مثبتی به توفیقی ندارد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه استان بعد از انقلاب استاندار قدری نداشته و امیدواریم دولت جدید استانداری در حد و شان فارس انتخاب کند.

شیرازه - دکتر سلیمانی نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر دولت نهم در گفتگو با خبرنگار شیرازه به چند سئوال در موضوعات مختلف پاسخ داد.

فارس بعد از انقلاب استاندار قدری نداشته

وی در مورد انتخاب استاندار فارس گفت: فارس از مهم ترین استان های کشور محسوب می شود و با توجه به ظرفیت استان در بخشهای کشاورزی، صنعتی و نیروی انسانی بشمار می رود، اما متاسفانه استان بعد از انقلاب استاندار قدری نداشته و امیدواریم دولت جدید استانداری در حد و شان فارس انتخاب کند.

سلیمانی افزود: طی هفته های گذشته به همراه نمایندگان استان دیداری با وزیر کشور و معاون وی داشته ایم و چند نفر را که از وزرای سابق هستند و یا سابقه ای استانداری دارند برای تصدی مدیریت ارشد استان معرفی کرده ایم.

مجلس نظر مثبتی به توفیقی ندارد

محمد سلیمانی در پاسخ به سئوال شیرازه مبنی بر اینکه چقدر امکان دارد توفیقی با رای اعتماد مجلس وزیر علوم شود گفت: در صورت معرفی توفیقی سرپرست فعلی وزارت علوم از سوی دولت به عنوان گزینه پیشنهادی این وزارت خانه نظر مجلس در این باره منفی است.

صدای نارضایتی از درون کشور آمریکا

این نماینده مجلس در مورد سلسله درگیری های مسلحانه در ایالات متحده نیز گفت: نارضایتی از دولت آمریکا نه تنها در بیرون این کشور روز به روز افزایش پیدا می کند بلکه صدای این نارضایتی به طرق مختلف در خود کشور آمریکا نیز مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: کشور آمریکا طی 60-70 سال اخیر ظلم و جنایات زیادی انجام داده است که می توان به ویتنام، افغانستان و عراق اشاره کرد.

افکار عمومی در مقابل جنگ علیه سوریه

سلیمانی همچنین در مورد توافقات صورت گرفته میان آمریکا و روسیه درباره مسئله سوریه گفت: تجربه نشان داده آمریکا به توافقات خود پایبند نبوده است و امروز که شاهد این توافق هستیم به دلیل این است که آنها افکار عمومی را در مقابل خود می بینند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
6
حالا حتما باید بدن به شما تا بگن استاندار قدر است
بسه دیگه بسه
عابدین که داره به بهتربن شکل ممکن مدیریت میکنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
4
شما خیلی قدر هستی!!11
پاییز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
6
واقعا فارس لیاقت مهندس صادق عابدین رو نداره اینا یکی میخوان مثل خودشون که همیشه تو حاشیه باشه و کم کار نه یکی مثل استاتدار فعلی که به خاطر برقراری روابط خارجی تقدیر نامه بگیره و فارس رو بشناسونه.
مفتوحی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
6
دکتر سلیمانی اصالتا یک استان فارسی است. او پدر علم مخابرات ایران است. با مفاخر استان و کشور اینگونه برخورد نکنید. لیاقت شما همین غیربومی هایی هستند که بر شانه های این استان بالا می روند می شوند ...
نگار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
4
حرف های دکتر درسته شیراز استاندار قدر می خواد
ایمان
شیراز نه فارس از خلیج فارس تا جنوب اصفهان فارس پهناور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
4
خب انصاری لاری هم فارسیه.
نوذری باید حتما بشه؟کسی رای نمایندگیشو مدیونه اصولگراهای کازرونیه وسبد رای رییس جمهوریش واسه هاشمی بوده/