کد خبر: ۴۴۰۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۲

انتقاد فرمانده انتظامي فارس از اظهار نظر غیرکارشناسی در شوراي شهر

جاي خوشحالي است كه برخي افراد تمام امور محوله خود را به‌خوبي انجام داده‌اند و حالا فرصت مي‌كنند در حوزه‌هاي امنيتي و انتظامي و ... اظهار نظر كنند.

به گزارش خبرنگار شیرازه، فرمانده انتظامي فارس صبح امروز در نشست خبری از اظهار نظر برخی مسئولین در حوزه های غیرمرتبط با مسئولیت شان انتقاد کرد و گفت: كاش ياد مي‌گرفتيم كه هر كس در حيطه مسئوليت و تخصص خود سخن بگويد و اظهار نظر كند، در آن صورت شايد در مواجهه با مشكلات موفق‌تر بوديم و هميشه مسايل آنگونه كه بود منعكس مي‌شد.

سردار سرتيپ سيروس سجاديان، تصریح کرد: وقتي من به‌عنوان يك پليس، اطلاعاتي در خصوص پل‌سازي و خيابان‌سازي ندارم، نبايد تنها به‌صرف اينكه مسئوليتي برعهده دارم، در مورد آن اظهارنظر كنم، حيطه تخصصي من مسايل اجتماعي و انتظامي است.

وي افزود: ما نيز مي‌دانيم كه در نقاطي از شيراز تعدادي از معتادان تجمع مي‌كنند، اما باید توجه داشت در اين نقاط مراكز دي‌آي‌سي یا همان مراكز درمان معتادان فعال است و براساس قانون فرد معتاد بايد با مراجعه به اين مراكز، داروي مورد نظر را در دوز مشخصي دريافت کرده و براي مدتي بماند و خدمات لازم را دریافت کند.

فرمانده انتظامي فارس با تصريح اينكه قانون پليس را از برخورد با معتادان داراي كارت درمان، منع كرده است، گفت: اين افراد ممكن است در بسياري از نقاط شهر حضور داشته باشند، براي حل مشكل بايد راهكارهاي قانوني را واكاوي، بررسي و خلا‌هاي آن را برطرف كرد.

وي گفت: اما جاي خوشحالي است كه برخي افراد تمام امور محوله خود را به‌خوبي انجام داده‌اند و حالا فرصت مي‌كنند در حوزه‌هاي امنيتي و انتظامي و ... اظهار نظر كنند.

سجاديان همچنین تاكيد كرد: بيان نقطه‌نظراتي كه جامعه را ملتهب كرده و عملكرد دستگاه‌ها را زير سئوال برده يا تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد، به لحاظ قانوني، شرعي، انساني، صحيح نيست، كاش همه براساس داشته‌هاي تخصصي و علمي و واقعيت‌هاي موثق و قابل بيان، اظهار نظر مي‌كرديم.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
1
چند روز قبل هم شیرازه یک خبر گذاشته بود که در ان ریس شورای شهر در شورای شهر درباره ویژگی استاندار شایسته استان صحبت می فرمودند فکر میکنم جناب سجادیان توصیه خیرخواهانه خوبی کردند ((( جاي خوشحالي است كه برخي افراد تمام امور محوله خود را به‌خوبي انجام داده‌اند و حالا فرصت مي‌كنند در حوزه‌هاي امنيتي و انتظامي و ... اظهار نظر كنند.)))
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
0
سلام آقا من می خواستم یک خبر برای شما ارسال کنم که در خصوص عملکرد پلیس بود به صورت تصادفی به این خبر وصحبت های آقای شعرا مربوط می شود
شب گذشته در این شهر مجلس عروسی برگزار گردید که در نوع خود بی نظیر بود.
مجلس عروسی یا جشن مهاجران محترم افقانی که به لطف مهمان نوازی ماموران نیروی انتظامی فارس سه نفر از این مامورین از این مجلس که با صدای بلند خواننده تا ساعت23:30 دقیقه اعصاب همه همسایه ها را خورد کرده بود نگهبانی می دادند. طی تماس های مکرر همسایه ها با پلس 110 یک عدد گشت موتوری به محل مراجعه کرد که بعد از چند دقیقه صحبت با صاحب مجلس بدون رخ دادن تغییری در روند برگزاری مجلس مکان را ترک کردند.
نکته قابل توجه اینجا است که در مدت چند هفته قبل در همین خانه این عمل تکرار گشته بود البته بدون حضور مامورین که این خود جای پیشرفت دارد به امید خدا باید دید در چند هفته دیگر چه اتفاقی رخ خواهد داد تا سردار فرمانده محترم انتظامی فارس بخواهند تدبیری در این باره اتخاذ نمایند.
از شما رسانه محترم می خواهم در باره این خبر تحقیق نمایید .
1-اگر یک فرد ایرانی درخواست محافظ از نیروی انتظامی برای برگزاری مجلس عروسی کند جواب چیست
2- مهاجرین از چه طریقی امکان دارند که برای مجالس خود مامورین انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به خدمت گیرند.
3-قانون برخور با منزلی که برای همسایگان مزاحمت دائمی دارد به چه کیفیت می باشد
4-نحویه برخورد مامورین با خانه های مزاحم چگونه است؟
5-نظر فرمانده انتظامی استان در این خصوص این خبر چیست.
درصورت نیاز یا درج خبر موقعیت خانه ارسال خواهد شد