کد خبر: ۴۴۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
استاندار، نماینده رهبری و فرمانده سپاه سخنرانان 31 شهریور

همه آنچه که سخنرانان مراسم رژه نیروهای مسلح شیراز گفتند + تصاویر

دفاع مقدس مینیاتور کاملی است از کربلای امام حسین. اگر در کربلا 14 ساله داشتیم در دفاع مقدس هم 14 ساله ها به میدان آمدند. اگر در این حادثه عظیم 6 ماهه ها به بلوغ می رسند ملت ما نیز در دفاع مقدس با تاسی به آن طفل به بلوغ رسیدند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، صبح امروز رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد. در این مراسم سردار غلام حسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس، دفاع مقدس را حلقه واسط کربلا و بشریت عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس مینیاتور کاملی است از کربلای امام حسین. اگر در کربلا 14 ساله داشتیم در دفاع مقدس هم 14 ساله ها به میدان آمدند. اگر در این حادثه عظیم 6 ماهه ها به بلوغ می رسند ملت ما نیز در دفاع مقدس با تاسی به ان طفل به بلوغ رسیدند.



در دفاع مقدس شجاعت مدال افتخار گرفت
غیب پرور افزود: زنان تمام عیار در این دفاع پاکدامنی خود را به دنیا عرضه کرد و درحمایت از فرزندانشان لحظه ای  درنگ نکردند.

وی ادامه داد: حق داریم بگوییم احترام به دفاع مقدس احترام به کربلاست، احترام به شهدا احترام به امام حسین(ع) است.

فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: در دفاع مقدس غیرت و مردانگی تولد دوباره ای یافت و شجاعت خود مدال افتخار گرفت.

این یادگار دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز به یمن امام و شهدا و رهبری خردمندانه، انقلاب کماکان در اوج است که این موضع یک تعارف نیست بلکه دشمنان نیز به آن اذعان دارند.

فرمانده ارشد سپاه در فارس یادآور شد: مراسم امروز برای این است که به امام زمان (عج) اعلام کنیم، همان طور که مردم، جوانان و نیروهای مسلح پا در رکاب نایب تو هستند، آماده اند تا جان و مال خود را در راه دولت کریمه ای که وعده داده است فدا کنند.



دشمنان اگر می توانستند برای حمله به ایران لحظه ای درنگ نمی کردند
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس هفته ارزیابی افتخاراتی است که همه مردم ایران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف نشان دادند.

وی با بیان این که دفاع مقدس نقطه ای برای حرکت آینده ماست، افزود: دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ما می درخشد و مشحون از افتخارات، دلیری ها و مرکز تبلور ایمان و معنویت بوده است که نه تنها مردم کشورمان بلکه ازادگان جهان از آن به عنوان الگوی موفق یاد می کنند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: آن چه دشمن را بر حمله بر کشور ما وادار نمود، کینه نسبت به اسلام و مبانی ارزشی بود.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: آن کینه و عدوات دشمن امروز به مراتب بیشتر از گذشته در دل دشمنان ماست و در فکر و اندیشه آنان موج می زند، پس باید مواظب بود آن چه دیروز اتفاق افتاد برای امروز و فردای ما درس باشد.

وی تاکید کرد: مانعی که دشمنان را از حرکت های ایضایی علیه نظام و انقلاب باز می دارد، قدرت ایمان مردم، وحدت و همدلی و هدایت های عالمانه و عاقلانه رهبر معظم انقلاب، آمادگی نیروهای مسلح است که دشمنان را سر جای خود نشانده است.

امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد: در هفته های اخیر، دشمن تهدید خود را علیه کشور مسلمان آعاز کرد، اما فضای جامعه به برکت انقلاب دگرگون شد و دشمن مجبور شد برای تهدید های خود توجیه بیاورد که این نشان دهنده ضعف آنهاست.

نماینده رهبر انقلاب در فارس یادآور شد: : دشمنان اگر می دانستند برای حمله به ایران به نتیجه می رسند لحظه ای درنگ نمی کردند، اما به لطف خدا دست های آنها بسته و دلهایشان مالامال کینه است.

وی افزود: حضور نیروهای مسلح، آماده بودن آنها و توجه به دشمنان و موقعیت زمان و مکانی، جامعه اسلامی را درفضای امن قرار داده است.



دنیا سلاح های شیمیایی رژیم صهیونیستی را نمی بیند
حسین صادق عابدین استاندار فارس به عنوان دیگر سخنران مراسم رژه امروز، گفت: اگر بعد از 30 سال دفاع مقدس را به جشن می نشینیم و یاد آن روزها را گرامی می داریم به برکت خون شهداست.

وی افزود: به برکت آن ایام است که دشمنان امروز نمی توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند. امروز در هر نقطه از دنیا که نام ایران باشد دشمن آن نقطه را به برکت خون شهیدان و ایثارران و رزمندگان نمی تواند مورد طمع خود قرار دهد.

نماینده ارشد دولت درفارس تاکید کرد: شهدا نیازی ندارند که ما یادشان کنیم بلکه ما و جوانان ما احتیاج به یادآوری آنها داریم.

صادق عابدین اعلام کرد: امروز نمی توانیم شرایط را مجزا از دفاع مقدس بدانیم، بلکه باید آماده تر از گذشته و مناسب تر از هر زمانی برای دفاع از کیان کشور آماده باشیم.

این مقام مسئول، دشمنی های فعلی را سخت تر و پیچیده تر از گذشته دانست و گفت: هرچه انقلاب موفق تر و هرچه به پیش رود، دشمنی ها هم جدی تر می شود، هر چه جلوتر رویم باید مجهز تر از گذشته شویم.

رئیس شورای تامین استان فارس به موضوع بحران سوریه اشاره کرد و ادامه داد: دنیا زرادخانه های هسته ای رژیم صهیونیستی و سلاح های شیمیایی آن را فراموش کرده و به تعدادی از سلاح های شیمیایی سوریه بسنده می کند. دشمنان با این کار خود روز را شب جلوه می دهند و غارت را دفاع و دفاع را طور دیگری.

وی افزود: همه این ها برای مقابله با مکتب تشیع است، هر روز که توطئه جدیدی را علیه ما تدارک ببینند، جونان ما به تاسی از مکتب تشیع مقاوم تر می شوند.

استاندار فارس خاطر نشان کرد: امروز ایران تنها یک کشور نیست، بلکه طلایه دار یک مکتب است که امروز مقابل جهان خواران و لیبرالیسم ایستادگی می کند و پرچمدار این انقلاب رهبر معظم انقلاب است.

وی یادآور شد: در سال 88 دشمنان نوک پیکان خود را به سمت رهبری گرفتند اما مردم با بصیرت در 9 دی با قاطعیت اعلام کردند، تا زنده ایم از ولایت حمایت خواهیم کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسني
Germany
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
0
خيلي عالي بود . مرگ بر ضد ولايت فقيه. حفظا... تعالي سردار غيب پرور