کد خبر: ۴۴۴۹۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۲

با تلاش نیروی انتظامی و سپاه گروگان های استهبان آزاد و گروه اشرار متلاشی شد

نیروی انتظامی شهرستان استهبان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این جرم به ردیابی مجرمین پرداخت و پس از گذشت 5 شب اشرار در منطقه دیگری در ابتدای کوه دم تنگ استهبان اقدام به ربودن باغدار انجیر دیگری که در محل باغ خود مشغول استراحت بوده کردند.
فرماندار استهبان در گفتگو با خبرنگار شیرازه در استهبان گفت: در رابطه با مسائل ضد امنیتی که در هفته گذشته اتفاق افتاد مورد اول چند تن از اشرار شهرستان های همجوار که به ارتفاعات این شهرستان مشرف بودند در هفته گذشته شبانه به مزرعه یکی از شهروندان وارد شده و او را به همراه کارگر مزرعه به گروگان گرفته و با خود بردند.

اکبری نژاد افزود: نیروی انتظامی شهرستان استهبان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این جرم به ردیابی مجرمین پرداخت و پس از گذشت 5 شب اشرار در منطقه دیگری در ابتدای کوه دم تنگ استهبان اقدام به ربودن باغدار انجیر دیگری که در محل باغ خود مشغول استراحت بوده کردند.

وی ادامه داد: پس از چند دقیقه نیروی انتظامی وارد عمل شد و با همکاری نیروی انتظامی شیراز و شهرستان فسا  و تلاش سپاه پاسداران که در منطقه حاضر بودند مسئله را پیگیری می کنند و با تعقیب مجرمین در کوه های صعب العبور  نشانه هایی از محل اسکان گروگان گیران پیدا می کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان استهبان گفت: الحمدالله با درایت و هوشیاری نیروی انتظامی دیشب اشراری که در یک غار در منطقه دم تنگ استهبان مخفی شده بودند شناسایی و پس از درگیری یک نفر از اشرار به هلاکت رسید و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند و گروگان نیز به سلامت آزاد شد.

فرماندار استهبان ادامه داد: گروه دیگر اشرار که دو نفر را گروگان گرفته بودند با اطلاع از خبر هلاکت و دستگیری اشرار وحشت کرده و گروگان های خود را آزاد کرده و از ترس فرار کردند.


انتهای پیام224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
معلومه باید یه فکری به حال روستاهای فسا به خصوص ششده بکنن بیشترین دزدیها و ادم ربایی های منطقه توسط آنها انجام میشود،البته باید همه بدونن خود شهر فسا با این وسعت فقط 3تا پاسگاه دارد
ميثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
من به جوانان فسا حق ميدهم كه براي امرار معاش دست به اينگونه اقدامات بزنند....در شهرستاني كه از لحاظ آماري داراي بيشترين قشر جوان ميباشد ولي حتي يك كاخانه فعال در اين شهرستان موجود نمي باشد توقعي بيش از اين نمي رود.ما مجبوريم براي امرار معاش برويم و حقمان را از پولدارهاي استهبان,دارب وجهرم ,شيراز وحتي خود فسا و......به زور بگيريم.....مرد باش ثبتش كن!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
3
اقا ميثم تو خيلي كوچكتر از آن هستي كه بخواهي به امنيت اين كشور صدمه اي وارد كني ديدي كه چگونه سربازان گمنام امام زمان كمتر از 24 ساعت گروگانها را آزاد كردند و گرو گانگيرها هم به درك واصل شدند.
ميثم
چيه ترسيدي؟!!!!توي كشوري كه يه عده اي به اسم اسلام مملكت رو چپاول ميكنن بايد حقت رو به زور گرفت....احتمالا تو هم از همون قماش هستي
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
2
آقا میثم گفتی پولدارهای استهبان؟ به نظر تو مشتی مردم پینه بدست و صورت چروکیده و آفتاب سوخته که همه روزه به امید برداشت روزی حلال یکه و تنها از اذان صبح تا غروب آفتاب دل سنگ را می شکافند و انجیر می کارند پولدارند؟ و تعدادی جوان مفت خور و بی خاصیت و بی عرضه و تنبل که به اصطلاح تو حقشان را از مردم بی نوا به زور طلب می کنند حقدار؟ اگر اینها راست می گویند و مرد هستند بسم اله بیایند و از با تلاش خود از طبیعت خدا بهره ببرند.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
1
سلام/ آقا میثم چرت نگو - فسائی ها همیشه از اطرافشون متمدن تر بودند اگر فسائی هستی این بینش را نمی داشتی ؟ اگر هنر داری برو یقه همان مفت خورهائی را بگیر که نام بردی نه چندتا آدم بدبخت / دفعه دیگه به نام فسائی این چرت و پرت ها را نگو که بدش می بینی - البته یک نکته مهم در صحبت های آقا میثم هست که باید بر روی آن تأمل کرد وآن بی لیاقتی و غیر مسئولانه عمل کردن دست اندرکاران در فساست که از نماینده مردم شامل می شود تا امام جمعه و مسئولین دیگر / همیشه این شهر که بزرگترین شهر شرق فارس هست بیرونش مردم شهرهای دیگر را کشته و داخلش خود مردم بیچاره فسا / همیشه این شهر دستخوش قومی و قبیله ای بوده است و اکنون هم که شهر دو دستی در اختیار عشایر است و پیشرفت در آن لاک پشتی است / مسئولین شهر یکسری هم به شهرهای کازرون و جهرم و لار و آباده بزنند نمی گویم شهرهای استان اصفهان و ... را ببینید. واقعاً شما مسئولین چه کار می کنید؟
HAMID
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲
0
فسا شهر خداست عزیزان بترسید