کد خبر: ۴۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

آیت الله ایمانی: عدول از خطوط قرمز در مذاکرات را قبول نداریم

رئیس‌جمهور رسماً و صریحاً مطرح کردند که عزت، حکمت و مصلحت در تمام برنامه‌های من مدنظر هست؛ بنابراین ما معتقدیم که قضاوت تند در این شرایط نباید داشته باشیم.
به گزارش شیرازه به نقل از نسیم، مهمترین بخش‌های سخنان شب گذشته آیت‌الله ایمانی، امام جمعه شیراز در حاشیه دیدار هفتگی خود با جوانان شیراز افزود:

-اگر مقاومت مردم در سوریه نبود عقب‌نشینی آمریکا معلوم نبود به این سادگی باشد و چون فهمیدند ملت سوریه محکم ایستاده‌اند عقب‌نشینی کردند.

- آنچه ما در این 35 سال به آن دست یافته‌ایم زاییده مقاومت بوده است. ولی رئیس‌جمهور رسماً و صریحاً مطرح کردند که عزت، حکمت و مصلحت در تمام برنامه‌های من مدنظر هست؛ بنابراین ما معتقدیم که قضاوت تند در این شرایط نباید داشته باشیم.

-عدول از خطوط قرمز در مذاکرات را قبول نداریم.

-سیاست کلی این دولت این هست که این دریچه را باز کند اما اگر این بازکردن به قیمت فروختن مصالح نظام باشد مطمئناً نه رهبری و نه مردم ایران اجازه نمی‌دهند. کنار قضیه و دولت هم هستند و ایستادند و ما مطمئنیم با آن برداشت و شناختی که از رئیس جمهور داریم که اهل این مسائل و تعاملات غلط نیست.

- در برابر این اقدام به دولت، اعتراض نه؛ استفسار بله؛ محکومیت الآن غلط است، چون برای محکومیت ما باید بفهمیم قصد سوئی در کار بوده و در دنیا برداشت غلطی از آن شده است.
نظرات بینندگان