کد خبر: ۴۴۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

از صادق عابدین تشکر می کنم/ استاندار جدید پرچم افراطیون به دستش نداشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: استاندار آینده فارس باید فردی معتدل باشد و اعتدال در پرونده گذشته او وجود داشته باشد.
به گزارش شیرازه، آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز وزیر کشور را مخاطب قرار داد و تاکید کرد: استان فارس در قله است و باید فردی برای این استان انتخاب شود که نوع حرکت در قله را بداند چراکه فعالیت در قله با حرکت در دامنه متفاوت است.

امام جمعه شيراز گفت: رهبر معظم انقلاب فارس را استاني در قله توصيف كردند و به همين دليل بايد استانداري به اين استان بيايد كه با مردم در قله حركت كند، استانداري كه با حركت در ارتفاعات بلند از نفس نيافتد و بداند كه حركت در قله با حركت در دامنه متفاوت است.

آيت الله ايماني افزود: فارس مركز نيروهاي قوي، ارزشمند، اثرگذار در كشور و منطقه است و دانشمندان جهاني در اين استان و شهر شيراز حضور دارند.

وي ادامه داد: استاندار آينده فارس بايد اين ظرفيت عظيم را بشناسد و بتواند از آنها استفاده كند و استعدادهاي بالقوه را به فعليت برساند.
نماينده رهبر معظم انقلاب در فارس اظهار كرد: استاندار آينده فارس بايد فردي باشد كه تابلو افراط گرايي نباشد و پرچم افراطيون در دست نداشته باشد، گرايش هاي تند جناحي در پرونده او ثبت نشده باشد تا بتواند استاني اينچنين را به سمت توسعه و پيشرفت هدايت كند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: در کل وزیر کشور و دیگر مسئولین باید متناسب با توانمندی استان فارس استاندار آینده را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: استان فارس در دولت نهم و دهم موفقیت‌های فراوانی کسب کرد و لازم است از مدیر ارشد فارس که برای انجام کارهای زیربنایی و زیرساختی تلاش کرده است، تشکر کنیم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: اما تغییر استاندار حق هر دولت است ولی دولت جدید باید در انتخاب فرد مورد نظر دقت لازم را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
قاسم فولادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲
1
ما دارابیها انتقاد زیادی ازاستاندار فارس داریم امیدواریم استاندار جدید بین شهرستانهای داراب وشهرستانهای دیگر فرق نگذارد وشهرستان داراب یکی از شهرستانهای محروم وگرمسیری است . که در دولت قبل محرومتر هم شد .