کد خبر: ۴۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۲

امام جمعه شیراز: فارس بیش از یک میلیون بسیجی دارد

وجود بیش از 8 هزار رده بسیج در استان با عضویت 1 میلیون و 350 هزار بسیجی، تشکیل 21هزار حلقه صالحین، فعالیت 4 هزار ضابط قضایی و 400 گردان رزمی و فرهنگی در استان از جمله ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج فارس است.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، آیت‌الله اسدالله ایمانی در نماز جمعه این هفته شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره 400 نفر از شهدای جمعه خونین مکه، اظهار کرد: زائران ایرانی خانه خدا به منظور حضور در مراسم برائت از مشرکان و سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا به شهادت رسیدند و این عمل وقیحانه تا ابد لکه ننگی بر دامان آنانی نشاند که در کنار خانه خدا تحمل شنیدن شعار مرگ بر آمریکا را نداشتند.

امام جمعه شیراز با اشاره به تاثیر و اهمیت سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با بهره‌گیری از نیروهای مومن و متعهد در زمینه مقابله با چالش های فراروی انقلاب به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی افزود: نظام سلطه از طریق جنگ افروزی، فقر‌آفرینی، فساد سیاسی، اخلاقی و اجتماعی در تلاش است تا با نظام اسلامی مقابله کند، درحالی که آمادگی بالای سپاه برای مقابله با تهدیدات نظامی دشمنان همواره وجود داشته و این نهاد انقلابی از طریق افزایش توان نظامی و موشکی و تسلیحاتی همواره از آمادگی بالایی برخوردار بوده است.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: حضور موفق این نهاد در اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی، برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای تولید ملی، تشکیل حلقه‌های صالحین و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز از دیگر عملکرد های سپاه در راستای مقابله با تهدیدات دشمن بوده است.

وی تصریح کرد: وجود بیش از 8 هزار رده بسیج در استان با عضویت 1 میلیون و 350 هزار بسیجی، تشکیل 21هزار حلقه صالحین، فعالیت 4 هزار ضابط قضایی و 400 گردان رزمی و فرهنگی در استان از جمله ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج فارس است.

امام جمعه شیراز افزود: مجموعه سپاه و بسیج در استان موفقیت های زیادی کسب کرده و امیدواریم با ادامه این روند بتوانند گام های اساسی را در مقابله با چالش‌های جامعه بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: سپاه و بسیج در عرصه پروژه های بزرگ در کشور ورود کرده و سبب عقب نشینی شرکت‌های چند ملیتی از این پروژه ها شده‌اند و این در نتیجه تحریم‌هایی بوده که امروزه به فرصتی برای رسیدن به خودکفایی است.


نظرات بینندگان