کد خبر: ۴۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

توقیف خودرو حامل تریاک و سیگار قاچاق در فراشبند

در بازرسی از خودرو 76 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 280 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، با تلاش ماموران انتظامی فراشبند استان فارس 76 کیلو و 600 گرم تریاک و 280 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

فرج‌الله رستمی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فراشبند با همکاری ماموران یگان امداد این فرماندهی در یکی از جاده‌های اطراف شهرستان به یک خودرو پژو مظنون شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران به تعقیب و گریز خودرو پرداخته و پس از طی مسافتی آن را متوقف کردند.

رستمی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 76 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 280 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند افزود: تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق 12 میلیارد ریالی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و مراقبت‌های ویژه موفق شدند دو تریلر ولو، مشکوک به حمل کالای قاچاق را متوقف کنند.

محمد شیبانیان ادامه داد: در بازرسی از این دو تریلر یک هزار و 320 کیسه 45 کیلویی مغز بادام درختی قاچاق به وزن 59 تن و 400 کیلو گرم کشف و هر دو کامیون توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در این مورد پرونده تشکیل، کالاهای مکشوفه تحویل گمرک شیراز شد و هردو ه تریلر به پارکینگ انتقال یافتند.

شیبانیان در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بیش از 12 میلیارد ریال برآورده شده تصریح کرد: این پرونده هم‌چنان در دست بررسی است.




نظرات بینندگان