کد خبر: ۴۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

نتانیاهو همچون سگ خشمگین پشت در ایستاده و پارس می‌کند!

یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در اخبار شب گذشته خود با انتقاد از اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو درباره مذاکرات ایران و گروه 1+5 ، اعلام کرد: دولت آمریکا اطمینان دارد که تل آویو در صورت امضای توافق با ایران در ژنو، گزینه ای ندارد.
به گزارش شیرازه، فارس به نقل از پایگاه لبنانی العهد نوشت: کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی شب گذشته در گزارشی به بررسی اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم درباره مذاکرات ژنو پرداخته است.

این شبکه به اشاره به اطمینان واشنگتن از این مسئله که تل آویو گزینه ای در قبال امضای توافق با ایران در ژنو ندارد، اعلام کرد: البته مواضع نتانیاهو و اظهاراتش در این باره که "همه گزینه ها روی میز قرار دارد"، مواضعی مبهم محسوب می شود، چون همه می دانند که اسرائیل توانایی انجام اقدامی در زمان انعقاد توافقنامه ندارد و از لحظه امضای آن نیز گزینه حمله نظامی اسرائیل از بین می رود.

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه انتقادات از مواضع نتانیاهو اعلام کرد: نقش نتانیاهو در موضوع هسته ای ایران همانند سگی خشمگین است که پشت در ایستاده و پارس می کند و البته وی هم اکنون به خوبی از عهده ایفای این نقش برآمده است!
نظرات بینندگان