کد خبر: ۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۲

سرمربی فجر سپاسی: بازیکنانم گلادیاتور نیستند!

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از تغییرات عمده در تیمش خبر داد و از مذاکره با چند بازیکن تاثیرگذار در لیگ گفت.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، محمود یاوری درباره برنامه تیم فجر شهید سپاسی برای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال، توضیح داد: در بعضی پست‌ها ضعف داریم. به هر حال هر مربی سلیقه خودش را دارد و احساسم این است که باید رنسانسی در تیم به وجود آید و مطمئنا تغییرات بسیاری شاهد خواهیم بود. باید در تیم تنوع ایجاد کنیم و بازیکنانی را جذب می‌کنیم که تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: هم لیست مازاد داریم و هم لیست جذب. برای بازیکنانی هم که قرار است بگیریم، در حال مذاکره ایم و فعلا به باشگاه‌هایشان نامه ارسال ‌کرده‌ایم. باید ضعف‌های ما در نیم فصل دوم برطرف شود. اصلا از رتبه و عملکرد تیم راضی نیستم. ما مقابل ملوان هم روی سه اشتباه، سه گل دریافت کردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم، اما خستگی اجازه نداد جبران کنیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا از کنار کشیدن از جام حذفی پشیمان نیست، گفت: هنوز هم معتقدم بازی‌های جام حذفی بدون رفت و برگشت به درد نمی خورد. مگر دیوانه‌ام از شیراز به اهواز بر,م و سپس با سایپا در کرج بازی کنم؟ مگر بازیکنان من گلادیاتورند که چهار روز یک بار بازی کنند؟! بنابراین نه تنها از این تصمیم پشیمان نیستم، بلکه خیلی هم راضی ام. واقعا خوشحالم که با وجود فشردگی مسابقات مصدوم نداریم. من از ابتدا هم به باشگاه اعلام کرده بودم که در جام حذفی شرکت نمی‌کنیم.

مربی کهنه کار فوتبال که در همایش علم و فوتبال نیز شرکت کرده بود، درباره این همایش به ایسنا، گفت: برنامه بسیار عالی بود. البته نقص‌هایی هم داشت. به دکتر احسانی هم گفتم تنوع مطالب ارائه شده بیشتر از حد معمول بود و حضار نمی توانستند روی بحث‌ها تمرکز کنند. هر کدام از تحلیل گران و اساتید در موضوعات خود تنوع زیادی داشتند و مدعوین نمی‌توانستند به درستی آنها را درک کنند، اما در مجموع همایش در سطح بالایی برگزار شد و سه مدرس بزرگ دنیا سخنرانی کردند.

یاوری خاطر نشان کرد: حضور سپ بلاتر در ایران باعث شد او فوتبال ما را بشناسد. آمدن رییس فیفا به کشورمان منشا اثرات بسیاری است و امیدوارم بتوانیم در ساختار و برنامه‌ریزی نیز پیشرفت کنیم.


نظرات بینندگان