کد خبر: ۴۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۳۰ آبان ۱۳۹۲
مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر:

حرکت بچه ولایتی‌ها بر اساس چشم انداز و گفتمان رهبری است

از جمله اقدامات ما در این هفته، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی با فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس و الزهرا (س) است.
به گزارش خبرنگار شیرازه، مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس گفت: حرکت بچه ولایتی‌ها بر اساس چشم انداز بیست ساله و گفتمان رهبری است.

محمود باقری در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های بسیج کارمندان سپاه فجر فارس در هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج با دیدار 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام و رهبری آغاز شد.
وی افزود: 500 نفر از فرماندهان ارگان‌ها و پایگاه‌های بسیج این استان در این دیدار حضور یافتند تا تجدید پیمانی با ولی خود داشته باشند.

باقری تصریح کرد: با بیش از 60 برنامه در 36 حوزه و 450 پایگاه، هفته بسیج امسال را پرشورتر و حماسی‌تر گرامی می‌داریم.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر فارس ادامه داد: از جمله اقدامات ما در این هفته، تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی با فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس و الزهرا (س) است.

وی همچنین به افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج به همراه برگزاری مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و سیاسی به همراه بررسی سیره عملی شهید شاخص بسیج کارمندان این استان، شهید علیرضا نوری، اشاره کرد.

باقری تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه ما در هفته بسیج، برگزاری تجمع گسترده بسیجیان این استان در حماسه اقتدار روز پنجم آذر ماه امسال همراه با سایر اقشار بسیجی برای تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام، انقلاب، امام و رهبری‌ است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر فارس اضافه کرد: نشست فرماندهان حوزه‌های بسیج کارمندان سراسر این استان در روز چهارشنبه ششم آذر ماه نیز از جمله برنامه‌های اصلی ما است.
وی همچنین ماموریت سازمان متبوع خود را تحقق بخشیدن به ارتش ده‌ها میلیونی که مورد تاکید امام و رهبری‌ است از راه جذب و آموزش کارمندان دانست.

باقری ادامه داد: حرکت محوری ما بچه ولایتی‌ها بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله و در افق 1404، گفتمان مقام معظم رهبری است به این معنا که سخنان ایشان را به طور کامل مد نظر داشته و اجرا کنیم.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر فارس همچنین به برخی اقدامات این سازمان از جمله کمک به دولت و مردم در بحران‌ها و آسیب‌های طبیعی و مصنوعی با ورود گردان‌های بیت‌المقدس و الزهرا(س) اشاره کرد.

باقری بیان کرد: از جمله اهداف ما بستر‌سازی و توسعه ظرفیت‌ها در نهاد‌ها در تحقق خدمت‌رسانی و سازندگی کشور است.

وی خطاب به مسئولان این استان گفت: انتظار جامعه ارزشی از شما این است که در اقدامات، حرکات و تصمیم‌گیری‌ها سنجیده و با تدبیر بر محور اصول بنیادین نظام و شایسته‌سالاری و حول محور نماینده ولی‌ فقیه در این استان باشد و از کارهای شتاب‌زده و غیراصولی پرهیز شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه فجر فارس بیان داشت: برخی به دنبال حذف یا کم‌رنگ کردن شعار «مرگ بر آمریکا» بودند اما دیدیدم که مردم تهدیدها و تحریم‌های چند ساله آمریکا را فراموش نکرده و در 13 آبان با مشت گره کرده به صحنه آمدند.

باقری اضافه کرد: نرمش قهرمانانه مورد تاکید رهبری به معنای ورود از موضع اقتدار و نه ضعف است و باید به این موضوع توجه بیشتری داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دیپلماسی باید منشور هفت‌گانه رهبر که در آبان‌ ماه جاری در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان به آن اشاره داشتند، توجه داشت.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان