کد خبر: ۴۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۲
فرمانده کل سپاه در رزمایش عاشورائیان فارس:

مقاومت و ایستادگی استراتژی اصلی ما در برابر فشارهاست

اگر می خواهیم به عاقبت کسانی که با بی شرمی تمام در برابر رهبری ایستادند مبتلا نشویم باید خود را بسازیم و بدانیم که امروز خودسازی معنوی یک ضرورت قطعی و اجتناب ناپذیر است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه بعد از ظهر امروز در رزمایش بزرگ عاشورائیان فارس با اشاره به نحوه شکل گیری بسیج و نقش این نیرو در حفظ و دفاع از انقلاب و ارزشهای آن گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی است که به دست ما سپرده شده است که باید بسیجیان با حفظ آمادگی های نظامی و امنینی و روحی و معنوی آن را به قیام مهدی موعود پیوند بزنند.

وی از ساماندهی ده ها هزار گردان عاشورا و الزهرا در سراسر کشور برای فعالیت در عرصه های اجتماعی سیاسی و محرومیت زدایی خبر داد و افزود: آمادگی بسیجی ها نسبت به گذشته از لحاظ کیفی، کمی، گسترش مردمی و عمق بخشی رشد داشته است.

فرمانده کل سپاه عبور تعداد بسیجیان از مرز 20 میلیون نفر را معجزه الهی دانست و اظهار کرد:  آمادگی بسیجیان و رونق این تفکر در بین مردم نشان از یک واقعه مهمتری در آینده دارد. در هیچ برهه ای از زمان، اسلام چنین نیرویی از لحاظ وحدت، جمعیت و گستردگی به خود ندیده است که امیدواریم این حرکت به ظهور امام زمان(عج) گره بخورد.

سرلشکر جعفری خطاب به بسیجیان گفت: اگر می خواهیم به سرنوشت کسانی که در برابر انقلاب ایستادگی کردند و رفوزه شدند دچار نشویم. اگر می خواهیم به عاقبت کسانی که با بی شرمی تمام در برابر رهبری ایستادند مبتلا نشویم؛ باید خود را بسازیم و بدانیم که امروز خودسازی معنوی یک ضرورت قطعی و اجتناب ناپذیر است.

سردار جعفری با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 خاطر نشان کرد: رهبری نظام به دلیل خواست برخی مسئولین نظام و بخشی از مردم اجازه مذاکره با عنوان نرمش قهرمانانه را دادند اما دشمنان و دوستانی که اعتقادی به انقلاب ندارند یا بریده اند، بدانند؛ مقاومت و پایداری درسی است که از عاشورا به ما رسیده و اگر فشار ها ده ها برابر هم بشود، ذره ای از مقاومت خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان