کد خبر: ۴۷۷۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۲

همسفر روحانی در نیویورک درباره «گزارش 100 روزه» چه گفت؟

نماینده مردم شیراز گفته است ارايه گزارشي از وضعيت موجود در ابتداي حركت دولت، با هدف انتقاد به عملكرد دولت گذشته نبود بلکه براي مشخص كردن جايگاه است!

نماينده مردم شيراز و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي شروع دولت يازدهم را شروعي خوب ارزيابي كرد و گفت: اين گزارش بيشتر ناظر بر مشخص شدن نقطه شروع كار دولت بود و زمينه‌اي براي ارزيابي نقطه پاياني.

به گزارش شیرازه دكتر احمدرضا دستغيب در گفت و گو با ایسنا گفت: اينكه دولت ظرف 100 روز به نتايج بسيار مطلوبي دست‌يابد، ممكن نيست.

وي ادامه داد: اما اينكه رئيس‌جمهور در روز تحليف، هيات دولت را معرفي كرد و اينكه دولت خود را مقيد به ارايه گزارش بشكل مستمر مي‌داند و عملكرد دولت در بخش بين‌الملل، نشان‌دهنده شروعي خوب است.

دستغيب باتصريح اينكه دولت مجبور به ترسيم وضعيت گذشته و ابتداي شروع بكار خود است، گفت: ارايه گزارشي از وضعيت موجود در ابتداي حركت دولت، با هدف انتقاد به عملكرد دولت گذشته نبود، براي مشخص كردن جايگاه است.

نماينده مردم شيراز در مجلس تاكيد كرد: اگر بخواهيم ارزيابي درستي از عملكرد يك دولت داشته باشيم بايد نقطه شروع را با نقطه پايان قياس كنيم، بنابراين نيازمند دانستن وضعيت ابتداي حركت يك دولت هستيم، بايد مردم بدانند دولت چه چيزي تحويل گرفته تا بتوانند 4 سال آينده ارزيابي موثري در مورد عملكردها داشته باشند.

دستغيب، در خصوص اينكه علت خالي شدن انبارها، بدهي‌هاي انباشته و مشكلات تورمي و ... در پايان دولت دهم چه بود و آيا مجلس وظيفه نظارتي خود را خوب انجام داده است؟ گفت: دولت قبل درآمد زيادي داشت، اين درست است، اما در سال پاياني فعاليت،‌ تحريم‌ها تشديد شد، درآمدها بشدت كاهش يافت و آنچه كه در گزارش آقاي رئيس‌جمهور آمد، ماحصل اتفاقات سال آخر بود!

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي همچنين ايجاد تعهداتي توسط دولت دهم در انجام پروژه‌هاي عمراني در سطح كشور و زخمي‌كردن تمام اين پروژه‌ها را در اين امر بي‌تاثيرندانست و گفت: تعهداتي كه دولت براي خود ايجاد كرد، جزو بودجه و اعتبارات نيست.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
لطفا اداره هواشناسی راتقویت کنید امروز جهت وزش باد از کام سمت بود؟
عمو زنجیر باف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
ببخشید می گم من چرا دارم میرم اینبر ؟ طوفانش خیلی قویه یامن ....
كيان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
اينم خودش يه جور سياسته ديكه.روحاني متشكريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲
0
آقای دستغیب تا دولت قلی بود و مشایی!!! و رفتن به نیویورک و از این حرفا..... که اون دولت هم خوب بود!!!! در ضمن این مثلا گزارش بیشتر آباد کردن دولت قبلی بود تا گزارش این 100 روز!!! کمی منصف باشین!!!!! خدایی هم هست.