کد خبر: ۴۸۰۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲

دادگستری استان فارس استخدام می کند

ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه و به صورت همزمان دادگستری استان فارس از امروز آغاز شد.

به گزارش شیرازه، معاون اداری و مالی دادگستری فارس با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه از روز 12 آذرماه آغاز و تا پایان وقت اداری روز 23 آذرماه ادامه دارد.

حبیب اله میرزاد با بیان اینکه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به پورتال دادگستری استان فارس به آدرس www.dadfars.ir انجام خواهد شد؛ افزود: شرایط عمومی و اختصاصی، تذکرات و مواد آزمون عمومی و اختصاصی رشته های شغلی نیز در سایت های اطلاع رسانی قوه قضاییه و دادگستری فارس تشریح شده است.

وی با تأکید بر این که اشتغال به کار قبول شدگان از بدو استخدام در رشته های شغلی پذیرفته شده و منطقه جغرافیایی انتخابی به مدت ده سال غیر قابل تغییر می باشد. متذکر شد: داوطلبان در انتخاب رشته شغلی و منطقه جغرافیایی دقت نمایند.

معاون اداری و مالی دادگستری فارس در پایان گفت: زمان دریافت کارتهای ورود به جلسه آزمون از تاریخ 20 دیماه سال جاری و با استفاده از کدرهگیری و از طریق سایت های اعلام شده قابل دریافت می باشد.

گفتنی است آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در روز جمعه 27 دیماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲
0
استان فارس -شهرک دوکوهک
زهرا ملکی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲
0
لطفا بگید کجا برای ثبت نام بریم