کد خبر: ۴۸۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
با حضور جانشین فرمانده انتظامی فارس صورت گرفت:

کلنگ زنی ايستگاه انتظامي"خادم الشهدا" در دارالرحمه شیراز+عکس

ايستگاه ايجاد شده در دارالرحمه، زمينه تسهيل در تردد و برقراري نظم و امنيت و همچنين انجام سريع‌تر ماموريت‌هاي پليسي را فراهم مي‌كند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، با حضور جانشين فرمانده انتظامي استان فارس كار احداث " ايستگاه انتظامي در گلزارشهداي "دارالرحمه" شيراز، کلنگ زنی و آغاز شد.

در این مراسم که تعدادی از مسئولان انتظامی استان و شهرستان شیراز نیز حضور داشتند، سرهنگ محمدرضا شكري‌پور، در جمع خبرنگاران گفت: اين ايستگاه، تحت عنوان ايستگاه خادم‌الشهدا و با هدف تكريم خانواده معظم شاهد و شهروندان و حفظ امنیت در این آرامستان ايجاد شده است.



وي يادآور شد: پليس براي برقراري امنیت اجتماعي و جاني شهروندان از تمام توان و امكانات خود استفاده كرده و ايجاد ايستگاه‌هاي انتظامي يكي از راهكارهاي حضور به موقع و هميشگي پليس در كنار مردم براي ارتقای سطح امنيت است.

شکری پور گفت: ايستگاه ايجاد شده در دارالرحمه، زمينه تسهيل در تردد و برقراري نظم و امنيت و همچنين انجام سريع‌تر ماموريت‌هاي پليسي را فراهم مي‌كند.
قابل ذکر است اين ايستگاه انتظامي در زميني به مساحت 200 مترمربع با اعتبار اوليه 2 ميليارد ريال در گنار قطعه گلزار شهدا احداث مي‌شود.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲
0
دیر آمدی ای نگار سرمست!