کد خبر: ۴۸۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲
عضو شورای شهر شیراز:

طبخ آش 72 تنی روز 28 صفر زنده نگهداشتن نام رسول خدا(ص) است

طبخ آش 72 تنی روز 28 صفر با مشارکت مردم استان فارس که بزرگترین آش در دنیا است و مراجعه علمای درجه اول به شهر نشان‌دهنده اهمیت این حرکت فرهنگی در راستای زنده نگهداشتن نام رسول خدا(ص) است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، عضو شورای اسلامی شهر شیراز ضمن دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در امور مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی و اعلام حمایت شورا از اینگونه همکاری‌ها، از مسئولین هم خواستار آن شد که در حمایت از سرمایه‌گذاران و استفاده از توان مردم تلاش کنند.

رضا محمدیان در هجدهمین جلسه عمومی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه پیروزی و قدرت انقلاب اسلامی ایران بر پایه حضور و استفاده از توان مردمی بوده است، تصریح کرد: مردم در انجام پروژه های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی می تواند سرعت به نتیجه رسیدن اینگونه فعالیت ها را افزایش دهد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هیئات شیراز بر حمایت مسئولین از اینگونه اقدامات تاکید کرد و گفت: طبخ آش 72 تنی روز 28 صفر با مشارکت مردم استان فارس که بزرگترین آش در دنیا است و مراجعه علمای درجه اول به شهر نشان‌دهنده اهمیت این حرکت فرهنگی در راستای زنده نگهداشتن نام رسول خدا(ص) است.

محمدیان ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در پروژه های اوراق مشارکت نیز باعث به وجود آمدن موفقیت شد زیرا با فروش به موقع این اوراق امروز شاهد به ثمر رسیدن طرح های عمرانی در سطح شهر شیراز هستیم.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس ، شورا
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
1
روزی را می بینیم که درسایه تدابیر برخی اعضای شورای شهر به مرتبه ای ازپیشرفت نائل شویم که علمای درجه اول حوزه علمیه نه فقط شیراز جنت طراز بلکه سایربلاد بویژه قم درس وبحث راتعطیل کنند وبرای تهیه آش مراجعه نمایند!