کد خبر: ۴۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

9 دی ثابت کرد مردم می توانند چالش های بزرگ را حل کنند

امام جمعه شیراز گفت: 9 دی حرکتی مردمی، خودجوش، متکی بر ایمان و اراده الهی و حرکتی برخاسته از بصیرت مردم ما بود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به سالروز اربعین حسینی اظهار کرد: در این مراسم بزرگ میلیون ها انسان از راه های مختلف از جمله پیاده روی با پشت سر گذاشتن هزاران کیلومتر خود را به مراسم اربعین امام حسین (ع) میرسانند.

وی با بیان این که تجلیل از این روز بزرگ در همه جا لازم و ضروری است گفت: زیارت اربعین برای هیچ یک از پیامبران و ائمه (ع) وارد نشده است و این زیارت مختص به امام حسین (ع) است.

امام جمعه شیراز با اشاره به حرکت های اسکتباری آمریکا علیه کشورمان خاطرنشان کرد: عهد شکنی، قانون شکنی و خوی استکباری آمریکا و از طرف دیگر صداقت و حقیقت طلبی نظام ایران و واقع بینی مردم و دولت مردان ما برای جهانیان به اثبات رسیده است.

آیت الله ایمانی با اشاره به نزدیک شدن 9 دی اظهار کرد: 9 دی حرکتی مردمی، خودجوش، متکی بر ایمان و اراده الهی و حرکتی برخاسته از بصیرت مردم ما بود.

وی با تاکید بر اینکه این روز نباید به دست فراموشی سپرده شود گفت: این فتنه یک فتنه هدایت شده بود که کشور و مردم ما را دچار آسیب کرد.

آیت الله ایمانی افزود: حادثه 9 دین به جهانیان اثبات کرد که مردم ایران اسلامی چالش های بزرگ را به راحتی حل می کنند و از طوفان حوادث می گذرند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند افزود: در حوادث بعد از انتخابات سال 88 مدیریت نظام اسلامی ما به خوبی توانست بر فتنه مسلط شود و دشمنان را ناامید سازد و مکر آنها را به خودشان بازگرداند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان