کد خبر: ۴۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۲

قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فارس آغاز بکار کرد

همزمان در سراسر شهرستان‌های فارس، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز حضرت آیت الله ایمانی و فرمانده سپاه فجر استان فارس وهمزمان با اربعین سید و سالار شهیدان با رمز یا اباعبدالله الحسین علیه السلام در تمام شهرستان های استان افتتاح شد.

در این جلسه سردار غیب پرور با توجه به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی گفت: یک عملیات بزرگ فرهنگی را با بهره گیری از شبکه وسیع حلقه های صالحین در موضوع امر به معروف و نهی از منکر آغاز کرده ایم که در هفته گذشته اقدامات توجیهی شروع و گروه های مختلف در جلسات متعدد و منسجم توجیه شده اند.

وی افزود : هجمه های دشمن خیلی جدی و بسیار فراگیر است و متاسفانه در بعضی از موارد موفق عمل کرده اند که این بحث تکلیف ما را مضاعف تر می کند.

سردار غیب پرور با توجه به آغاز به کار قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس گفت: این عملیات فرهنگی عظیم وجه ترویجی و شفاف سازی خطرات دشمن را دارد و بناست این عملیات فرهنگی زیر نظر ائمه جمعه و روحانیت مدیریت شود.

در ادامه حضرت آیت الله ایمانی با استناد به آیات و روایات گفت: چه شده است که امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دریا و اقیانوس لقب گرفته و تمام کارهای خیر حتی جهاد در راه خدا قطره ای در مقابل دریاست.

وی خطاب به فرماندهان و مسئولین نمایندگی درنواحی مقاومت سپاه فجر که به صورت ویدئو کنفرانس صحبت ها را می شنیدند گفت: فضای جامعه را برای تذکر لسانی آماده سازید و جامعه را به سمتی ببرید که از بی تفاوتی فاصله بگیرد و در مقابل گناه حساس شود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد : سپاه پاسداران در عرصه های مختلف از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز موفق و موید بوده و در تمام عرصه ها نقش آفرینی کرده است.

وی بیان داشت: در عرصه ی امر به معروف و نهی از منکر که سپاه پاسداران، بسیج و حلقه های صالحین را طراحی کرده است تا در خدمت بزرگترین فریضه الهی امر به معروف قرار گیرد ، انشا الله شاهد توفیق در این عرصه خواهیم بود وی ابراز امیدواری کرد که تذکر لسانی به عنوان فرهنگ حاکم در کشور قرار گیرد.

در پایان این مراسم توسط حضرت آیت الله ایمانی قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس با رمز یا اباعبدالله الحسین علیه السلام و با تائید فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سراسر استان به صورت ویدئوکنفراس مشغول به کار شد.
نظرات بینندگان