کد خبر: ۴۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
مدیر عامل باشگاه مطرح کرد

دروغ شاخداری به اسم کمک مسئولین ورزش استان به فجر شهید سپاسی

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از برگزاری جلسه مسئولان باشگاه فجر با جانشین سپاه فجر استان فارس خبر داد و گفت: در این جلسه بحث اتحاد و همدلی بیشتر در میان تمامی اعضای باشگاه مطرح شد.

به گزارش شیرازه جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه ساعتی پیش مسئولین باشگاه و جانشین سپاه فجر استان فارس افزود: در این جلسه بحث اتحاد و همدلی بیشتر در میان تمامی اعضای باشگاه مطرح شد نه اینکه تصمیمی برای تغییر سر مربی تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: اعضای کادر فنی نیز در این جلسه حضور داشتند و سپاه نیز در این نشست قول همکاری بیشتر از قبل را داد.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما ماندن تیم در لیگ برتر است، یادآور شد: طی این جلسه بحث بر این بود که باید با تلاش بیشتر امتیازات از دست رفته را جبران کنیم تا بتوانیم در لیگ برتر فوتبال کشور باقی بمانیم.

جعفری تصریح کرد: به طور حتم از بازی های این هفته شاهد تلاش بیشتر بازیکنان و کادر فنی تیم برای جبران گذشته خواهیم بود هر چند که تیم ما در مقابل بسیاری از تیم های حاضر در لیگ برتر از لحاظ مالی ضعیفتر است.

دروغ شاخدار مسئولین ورزش فارس

وی با بیان اینکه مسئولین استان فارس به فکر این تیم نیستند، گفت: مسئولین ورزش استان هرگاه که در خصوص کمک به باشگاه فجر سخن گفتند تنها یک دورغ شاخدار بوده است.

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز افزود: هیچکس تاکنون کمکی به این تیم نکرده در حالیکه استانهای دیگر برای ماندن و کسب موفقیت تیم های حاضر در لیگ برتر خود از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند.

جعفری ادامه داد: نمی دانم اگر تیم فجر به دسته پایین سقوط کند مسئولین ورزش استان برای این کم توجه ای خود چه پاسخی را به مردم خواهند داد.

نظرات بینندگان