کد خبر: ۴۹۳۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۲
یک فعال سیاسی مطرح کرد

رهبر انقلاب دو روز پس از انتخابات به میرحسین چه گفتند؟

محمدحسین صفار هرندی گفت: فتنه 88 عرصه فوران کینه های انباشته شده علیه انقلاب بود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ محمدحسین صفار هرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد در دولت نهم، فعال سیاسی و فرهنگی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی با خبرگزاری نسیم به بررسی ابعاد مختلف فتنه 88 پرداخته است. در قسمتی از این مصاحبه به دیدار رهبر معظم انقلاب و میرحسین موسوی دو روز پس از انتخابات اشاره شده است؛

«آقا با برخی از اینها جلسه گذاشتند. آقای موسوی دو روز بعد از اعلام نتایج با حضرت آقا دیدار کردند. آقا به به ایشان فرموده بودند: این چه کاری است دارید می کنید؟ در خیابان جار زدن و مردم را به خیابان کشیدن چیست؟ راه دارد. از شما بعید است که چنین کاری کنید. ایشان هم آن جا مطالبی را مطرح می کنند که من نگران کسانی هستم که به من رأی دادند و خیال می کنند حق شان ضایع شده است و دارم آنها را آرام می کنم. آقا فرمودند اینها را که دارید به خیابان می آورید، دیگر شما نمی توانید مدیریت شان کنید. همین طور هم شد.»

صفار هرندی ادامه داد: باید به اینها گفت شما کسانی را به خیابان آوردید تا شعارهای مسالمت جویانه بدهند ولی وسط این جماعت، یک عده به مرکز بسیج حمله کردند و تعدادی در آن جا کشته شدند. افرادی هم وسط جمعیت تیراندازی کردند و ندا آقا سلطان کشته شد و بعدها مشخص نشد آن جریان فاسد و خبیثی که پشت این ماجرا بود، کدام جریان بود. نشانه هایی از آن به دست آمد ولی به نام نظام نوشتند. از میان همان جمعیت کسانی تیراندازی کردند و این کشته های بسیجی که کف خیابان در همین درگیری ها شهید شدند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
1
صفار که بدجور راست میگه
حمید احمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
باید به آقای هرندی گفت: اگر هزار دوز و کلک سر هم کنی تا اشتباه را توجیه کنی بیشتر در لجن فرو میری. پس بهتره که بیش از این به همش نزنید که گندش بیشتر درمی یاد.
علی بقائی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
آره برادر صفار خار چشم فتنه گرهاست