کد خبر: ۴۹۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۲
واکشن باهنر به سخنان مطهری؛

تطهیر فتنه‌گران خوابی است که هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض‌های پیاپی نمایندگان به اظهارات علی مطهری گفت: فراموش کردن حماسه ۹ و تطهیر فتنه‌گران خوابی است که هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث‌های گوناگون درباره حماسه 9 دی ماه گفت در اینجا بحث‌های مختلفی درباره این مسئله مطرح شد و من در همین‌جا اعلام می‌کنم که در رسیدگی کردن یا رسیدگی نکردن به پرونده متهمین فتنه 88 تا حداکثر امکان رأفت اسلامی اعمال شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس٬ باهنر گفت: انشاءالله خواب کمرنگ کردن جرم فتنه‌گران و تطهیر آنان و همچنین فراموش کردن حماسه 9 دی ماه هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 9 دی ماه نقطه حزیمت ملت بزرگ ایران بود که در این حزیمت چشم فتنه را کور کرد و انشاءالله این حماسه عظیم به کوری چشم دشمنان و فتنه‌گران همواره زنده خواهد ماند.

لازم به ذکر است که علی مطهری امروز دوباره با سخنان حامیانه خود از فتنه٬ به برخی مقامات و نهادهای کشور حمله کرده است. او دیروز نیز در جمع دانشجویان در شیراز٬ سعی در تشکیک در حماسه 9 دی داشت.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
110
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۲
0
واقعیت این است که اکثریت مردم یک نگاه کلی و مشخص به مسائل 88 دارند و همه برایشان مشخص است که چه شده و کی مقصر بوده است. پس خوش باشید،4 ميليون راي كه اين حرفا رو نداره!