کد خبر: ۴۹۹۵۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

هفدمین فرماندار «شهرستان 18 ساله بوانات» کی معرفی می شود!؟

رويه تغيير فرماندار در اين شهرستان هميشه دستخوش مسائل جناحي و سليقه اي بوده و متأسفانه بر خلاف گفته رئيس جمهور محبوب است.

شیرازه- سرویس سیاسی: داوود عسکرپور آخرین فرماندار دولت احمدی نژاد در شهرستان بوانات بیش از 20 روز است که به گفته او استانداری فارس به ماموریتش در بوانات پایان داده و این شهر فعلا فرماندار ندارد.

حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات امروز در خطبه های نماز جمعه تغییر فرماندار شهرستان را یک بازی جناحی و سلیقه ای دانست و گفت: من از باب يادآوري و انتقاد سالم و سازنده عرض مي کنم، اقاي استاندار الان بيش از بيست روز است که شهرستان بوانات بدون فرماندار و مديريت ارشد روزگار مي گذراند، آيا بهتر نبود فردي که سکان مديريت شهرستان را در دست داشت و بعد از مدتي که در حال شناخت نقاط قوت و ضعف شهرستان بود، اجازه مي داديد تا پيدا شدن فرماندار مد نظرتان ادامه کار مي دادند. رويه تغيير فرماندار در اين شهرستان هميشه دستخوش مسائل جناحي و سليقه اي بوده و متأسفانه بر خلاف گفته رئيس جمهور محبوب است.

او همچنین افزود: تغييرات در اين شهرستان تا به حال، احساس باخت براي مردم و برد براي افراد خاص بوده و معمولا منافع افراد بر مصالح عموم ترجيح داده مي شود که توقع هست اين به اين مسائل توجه شود.

رحیم زارع نماینده مردم آباده بوانات و خرمبید در مجلس در گفتگو با شیرازه، گفت: ابتدا خود عسکرپور را برای فرمانداری پیشنهاد کردم که متاسفانه به دلیل بخشنامه جدید وزارت کشور ماندن وی میسر نشد.

وی افزود: سپس فردی به نام قوهستانی را به استانداری معرفی کردم که وی نیز به همین مشکل برخورد و متاسفانه تاکنون گزینه مناسب دیگری که بتواند گره از مشکلات عدیده بوانات بگشاید نیافتم.

زارع خاطر نشان کرد: بوانات گرچه شهرستانی نوپایی محسوب می شود اما با مشکلات و محرومیت های فراوانی روبروست و چندان به این شهرستان اهمیت داده نمی شود که می بایست مدیریت ارشد استان زودتر به این وضعیت پایان دهد.

وی همچنین درباره انتخاب بخشدار آباده نیز گفت: به دنبال کادرسازی برای آینده هستم و لذا قصد دارم در آینده نزدیک چهار جوان را برای بخشداری های حوزه انتخابیه معرفی کنم.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
نظر سنجی ویژه ویژگیهای هفدمین فرماندار بوانات در مجله خبری بوانات
http://bavanat.ir/


http://bavanat.ir/1392/10/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%A7%D9%86/
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
1
دولتی که نماینده برای بخشدارنش کادرسازی کند بایدبرایش عزاگرفت . واقعا متاسفم برای دولتی که به آن رای دادیم که دولت باشد به عظمت نظام اسلامی نه برای ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
1
افراد توانمند و مدیران موفقی همچون مهندس حمید نیشابوری را به نماینده و استاندار معرفی فرمایید
حقگوی واقعی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
وقتی دولت حداقلی و پر از آشوب جناح ها باشه مفتخریم که نماینده بومی بدنبال کادرسازی باشه. یا حق
قشقايي
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
جناب اقاي زارع با اين حرفا فقط خودتون رو خراب ميكنيد
استاندار براي انتخاب فرماندار يا بخشدار فقط نظر خودش رو اعمال ميكنه كه درستش هم همينه نمونه اش انتخاب فرماندار اباده كه با شما اصلا مشورت نشد
برادر من نماينده بايد قانونگذاري كنه چيكار داره به مسائل اجرايي كه طبق قانون به عهده قوه مجريه گذاشته شده
بواناتی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
ممنون که حرف دل بواناتیها رو زدی
18 سال سن فرمانداریمونه که 17 تا فرماندار داشته
فرماندار برای هر شهرستانی حکم پدر برای فرزند هست حالا فکر کنید فرزندی 18 ساله که تا حالا 17 تا پدر داشته چطور میتونه روی پا باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قول نماینده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
به نظر می رسد نماینده جوان ونپخته ما درک خوبی دارد اما عملش دچار خطاست که آنهم بخاطر نپختگی وترس ودلهره چندتا از اطرافیانش است عزیز دل برادر دیگران هم به مشورت بگیر بچه های حوزه نمایندگی شما همه با استعداد و با تجربه اند من نمدونم تو بوانات به قول امام جمعه چی شده که باید همش باند بازی بشه از نحوه تغییر مدیر بنیاد مسکن باید دلخور باشیم از رییس ارشاد که واقعاد برعکس بنیاد مسکن عمل شد باید دلخور باشیم اونی مه میخایم فورا تغییر میدن اونی که نمی خایم اونقدر لفتش میدن تا دیگه خودش ول کنه بره اون از جهاد واین آخری هم فرماندار
بلاخره نماینده محترم اگه تو تصمیم گیرنده هستی یا علی اگه استاندار هم باید کاری کنه تا یقه اش رابگیریم
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
در دل فرهیخته بواناتی با استاندار فارس
استاندار محترم و فرهیخته فارس
باسلام
احتراما ضمن تبریک فرا رسیدن سالروزآغاز امامت حضرت ولیعصر عج باستحضار می رساند مردم بوانات در انتخابات ریاست جمهوری بیشترین رای را به دکتر روحانی داده اند و امید دارند که نماینده اش در فارس (حضرتعالی) برایشان گل بکارید. استاندار محترم ، در گذشته بوانات را متاسفانه بعنوان یک آزمایشگاه قلمداد کرده اند و فقط افراد ضعیف را به بوانات فرستاده اند، بدون اینکه از ظرفیت های انسانی و مردمی خودش استفاده نمایند. برخی اوقات همین افراد ناوارد و ناکاربلد چنان عرصه را به برخی بومیان تنگ کرده اند که آنها را مجبور به مهاجرت کرده اند تا جایی که می بینیم اکثریت نخبگان و فرهیختگان بواناتی به شیراز رفته اند. بوانات الان 9 سال است که مجوز ناحیه صنعتی دارد اما دریغ از یک صنعت! بوانات همچون پدری شده که فرزندانش از آن رمیده اند و رفته اند زیرا هیچگاه نظراتشان برای وطنشان اعمال نشده است. و حال نیاز است که واقعا دولت امید ، امید بواناتیها را نا امید نکند. مگر بومیان بواناتی چه مشکلی دارند که برخی دنبال غیر بومی هستند؟ چرا باید بوانات دارای این همه ظرفیت ( معادن سنگ - گردشگری - کشاورزی - اقلیمی - موقعیت استراتژیکی و ... ) دارای این همه محرومیت ( اعم از فقر - صنعتی نبودن - دچار خشکسالی و سرمازدگی محصولات - مهاجرت نخبگان از بوانات - نداشتن بیمارستان -نداشتن محور های مواصلاتی سالم و ... ) باشد؟ آیا می دانید که بوانات دارای 39 معدن فعال است و 5 معدنA1 دارد؟ آیا میدانید که فقط یکی از معادن بوانات برای مدت یکسال 36 میلیارد تومان اجاره رفته است؟(بدون انتفاع مردمی) آیا میدانید در کتاب راهنمای گردشگری دنیا نام بوانات در کنار ابیانه فقط وجود دارد؟ آیا میدانید که استاد ادوارد براون انگلیسی یک بواناتی بنام "میرزا محمد باقر بواناتی" بوده است؟ آیا فرهیختگان بوانات را می شناسید (mfbavanat.blog.ir )؟ آیا میدانید بزرگترین شهر سنگ شمال فارس در بوانات در حال احداث است؟ و ... پس کسی را به بوانات بفرستید که توانایی شکوفا کردن استعداد های نهفته اش را داشته باشد. ( باسپاس : جوان فرهیخته بواناتی )
حقگوی خیلی وافعی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
شما بواناتی ها بجای ساختن بوانات ریاستی دوم در شیراز را ساختید...
بواناتی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
با نظر حقگوی خیلی وافعی واقعا موافقم
بابا کاش ریاستی دوم بود الان هرجا که بری بوناتیا دست گذاشتن روش