کد خبر: ۴۹۹۹۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
استاندار فارس در جلسه شوراي برنامه ريزي:

اداره برق و شهرداري بايد بیشتر به وظايف خود توجه مي‌كردند/ توجيهات غيرمنطقي از هيچ مسئولي پذيرفته نيست

استاندار فارس بر توجه بيشتر مديران استان به كلاس هاي آموزشي ديوان محاسبات تاكيد كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان با بيان اين كه مردم بي تدبيري و كوتاهي مسئولين در مقابله با بحران ها را نمي پذيرند، اظهار داشت: پس از بارش هاي نسبتاً شديد در هفته گذشته، براي جلوگيري از وقوع اتفاقات ناخوشايند در روز نخست به سمينار استانداران كشور در تهران نرفتم و تا زماني كه همه افراد در راه مانده نجات نيافتند استان را ترك نكردم.

نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه مهم ترين مسئله، آسيب شناسي مديريت و امكانات دستگاه هاي مسئول در مقابله با بحران ها است، خاطر نشان كرد: ادارات برق و شهرداري شيراز بايد توجه بيشتري به وظايف خود مي كردند.

رئيس شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس تاكيد كرد: بايد براي تامين برق اضطراري چاه هاي آب، تدابير اساسي انديشيده شود تا در مواقع بحراني، مردم از نظر دسترسي به خدمات اساسي با مشكل مواجه نشوند.

وي با قدرداني از تلاش همه دستگاه هاي مسئول براي رفع مشكلاتي ناشي از بارش هاي اخير، افزود: توضيحات و توجيهات غير منطقي در مسير خدمت رساني به مردم، از هيچ مسئولي پذيرفته نيست.

استاندار فارس همچنين بر توجه بيشتر مديران استان به كلاس هاي آموزشي ديوان محاسبات تاكيد كرد.

در اين جلسه معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري فارس با بيان اين كه وضعيت اقتصادي كشور و استان از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد، رو به بهبود است، اظهار داشت: تورم در پنج ماه گذشته حدود 40 درصد بود كه روند كاهشي را طي مي كند.

ساسان تاجگردون با اشاره به اين كه قطار شهري شيراز به شهر صدرا و بنياد سعدي شناسي در بودجه سال 93 ، داراي رديف اعتبار خواهند بود، خاطر نشان كرد: مطالبات حرم مطهر احمد بن موسي(ع) به مبلغ 250 ميليارد تومان در بودجه سال 93 پيش بيني شده است.

همچنين در اين جلسه ابراهيمي مديركل حفاظت محيط زيست استان فارس گزارشي از روند اجراي طرح جامع كاهش آلودگي هواي شهر شيراز ارائه كرد.

فياض پور مديركل مديريت بحران استانداري فارس نيز در اين جلسه گزارشي از اقدامات انجام شده براي مديريت بارش هاي اخير در استان، ارائه كرد.

در اين جلسه همچنين پيشنهادات كارگروه هاي تخصصي زيرمجموعه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس، مطرح و مورد بحث و بررسي قرار گرفت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
2
چه عجب از خواب بیدار شدید جناب استاندار استاندار قبل که بومی هم نبود بیشتر از شما در استان بود این وضعیت اشفته مدیریتی راکی میخواید جمع کنید یادتون باشه این مسایل نهایتا به ضرر شماست
ناشناس
شما از همون دوستای اصلاح طلب هستی
که پشت پرده احمدی رو با تهدبد تحت فشار گذاشتن؟؟
تا حالا که دوام آورده اگه پشت پاش نکنین
ناشناس
زمينه چيني براي انتخاب مديران نزديك به جريان فتنه در حوزه فني و عمراني به ضرر استان است كمي سعه صدر، مصلحت انديشي وحمايت از متخصصين متعهد موجب پيشرفت استان اگر نشود لا اقل جلوي آزمون و خطا را در سطوح مديريتي ميگيرد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
1
شهرداری مقصر نبوده مزم همت ندارند
حیف این همه درخت
احمق
-
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
0
بنده خدا شهردار كه از شب تا صبح تو خيابان ها گشت مي زد و ما آخر سر فهميديم داشته بخاري ماشين رو تست مي كرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
1
جناب آقای استاندار از مدیر کل بحرانتان بپرسید که چه کاری برای مردم انجام داده اید که توقع آنها بالا رفته است؟ و از معاون شهردار بپرسید که حتما باید کسی کشته می شد تا شما بحران را احساس کنید.
علي
هرچي گشتيم تو اين مطلب حرفي از سطح توقع نديديم! نكنه اين "ناشناس" جزء جريان نزديك به استاندارند كه تحمل مديران خوش فكر و متخصص كه به زيور تعهد آراسته اند رو ندارند؟
ناصرفوري ازخنج
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲
1
جناب احمدي استانداري باتجارب بسياربالاست..وبحران هاي زيادي رادرمديريت هايمختلف مديريت كرده...كه هيجوقت فراموش نخواهدشد..اميدواريم فارس عزيز درمدت فعاليت ايشان راه توسعه وارامش وپيشرفت رابيابد.