کد خبر: ۵۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

آزادی ۵۹ زندانی جرائم غیر عمد توسط کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از آزادی ۵۹ زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، علی الهیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی 59 نفراز زندانیان جرائم غیرعمد در 9 ماه نخست امسال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: برای آزادی این زندانیان 211 میلیون و 200 هزار تومان هزینه شده است.

وی کمیته امداد امام خمینی(ره) را بازوی حمایتی برای نظام  مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: به منظور کمک به زندانیان آبرومند یا افرادی که محکومیت آنان قطعیت یافته است اما هنوز زندانی نشده‌اند تسهیلاتی در قالب وام پرداخت می‌شود تا به این وسیله زمینه آزادی و بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هاشان فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه 166  میلیون و 300 هزار تومان از مبلغ ذکر شده به صورت وام پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین 44 میلیون و 900 هزار تومان نیز توسط کمک‌های خیران و وام‌های یک میلیون تومانی بدون عوض بوده است.

وی با بیان اینکه وام‌های پرداختی برای جرائم غیرعمد شامل محکومیت مالی و دیه می‌شود، بیان کرد: سقف پرداخت این وام‌ها برای محکومیت مالی 60 میلیون ریال و برای دیه  نیز80 میلیون ریال است.

الهیاری خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش  می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد  به شماره حساب 0101273073000 در وجه کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس واریز کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان